نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

محتوای اضافی این ماه بازی Hitman معرفی شد

استودیو آی‌اُ اینتراکتیو از متحوای اضافی این ماه بازی اپیزودیک Hitman برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی رونمایی کرد.

آپدیت مرداد ماه بازی Hitman به زودی در اختیار کاربران پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی قرار می‌گیرد و این در حالی است که این ماه هدف فراری جدیدی را شاهد نخواهیم بود و محتوای دیگری برای طرفداران این بازی در نظر گرفته شده است.

استودیو آی‌اُ اینتراکتیو در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرده است که در تاریخ ۲۰ مرداد (یازدهم آگوست) تعداد ۱۰ محتوای جدید برای بازی اپیزودیک Hitman عرضه می‌شود که مکان‌های مختلف، اهداف و تعداد زیادی دشمن جدید را همراه با روایت داستان به صورت مبتکرانه در دسترس کاربران قرار می‌دهد.  

علاوه بر این در تاریخ ۲۰ مرداد شاهد انتشار یک چلنج پک با نام The Art of Revenge برای بازی خواهیم بود که پنج چالش جدید را به نقشه‌ی هوکایدو (Hokkaido) اضافه می‌کند. سطح این چالش‌ها به مراتب از موارد قبلی بالاتر است و کاربران می‌بایست برای به دست آوردن آیتم‌های منحصر‌به‌فرد تمامی چالش‌ها و مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارند. شایان ذکر است که تا به این لحظه مشخص نیست که این آیتم‌های منحصر‌به‌فرد چه آیتم‌هایی هستند و سازندگان بازی قرار است تا از این آیتم‌ها در هفته‌ی آینده رونمایی کنند.

Hitman

در آپدیت‌های پیش‌روی بازی در این ماه، مجموعه‌ای از قراردادهای برجسته‌ی جدید (Featured Contracts) به بازی اضافه می‌شوند و کاربران برای نخستین بار می‌توانند به جمع‌آوری آنها اقدام کنند. تاریخ انتشار دقیقی برای در دسترس قرار گرفتن این محتوای جدید اعلام نشده است ولی استودیو آی‌اُ اینتراکتیو در این رابطه گفته است:

نشان بده که کاربران برجسته‌ی این جامعه‌ چگونه هیتمن بازی می‌کنند.

ماه گذشته بازی Hitman یک بروزرسانی قابل توجه دریافت کرد و توسعه‌دهندگان بازی در آن زمان اعلام کردند که برای مدتی برای این بازی بروزرسانی اصلی منتشر نخواهد شد. استودیو آی‌اُ اینتراکتیو در وب‌سایت خود اعلام کرده است که در شهریور ماه یک بروزرسانی جدید (مشابه آپدیت این ماه) با محتوای اضافی بیشتر را برای این بازی شاهد خواهیم بود. آی‌اُ اینتراکتیو در نهایت گفت:

این آرامش نسبی زمان بیشتری را در اختیار ما قرار می‌دهد تا برای خبرهای هیجان‌انگیز بعدی آماده شویم.

نظر شما در خصوص محتوای اضافی این ماه بازی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده