نویسنده: پیمان مرادی
// جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Catch Up

بازی اندروید و آیفون Catch Up، یکی از محصولات استودیوی معروف Ketchapp است که دقت و سرعت عمل شما را به چالش خواهد کشید.

طرفداران بازی‌های موبایل به خوبی با استودیوی Ketchapp آشنا هستند. استودیوی‌ای که خالق بازی 2048، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های یکی دو سال اخیر بوده است. امروز در این مقاله می‌خواهیم یکی دیگر از محصولات این استودیو را معرفی کنیم که به مانند سایر بازی‌های ساخته شده توسط این استودیو، به شدت اعتیادآور است.

در بازی اندروید و آیفون Catch Up، صاحب یک توپ خواهید بود که باید با کشیدن انگشت خود بر روی صفحه گوشی آن را کنترل کنید و از موانع مختلف عبور دهید تا بیشترین امتیاز ممکن را به دست آورید.

تنها کاری که باید در بازی Catch Up انجام دهید، دوری کردن از موانعی است که بر سر راه‌تان قرار گرفته‌اند. ممکن است در نگاه اول سادگی Catch Up شما را فریب دهد اما تنها پس از چند دقیقه بازی کردن متوجه خواهید شد که با چه بازی دشواری طرف هستید. اکثر موانع موجود در این بازی متحرک هستند، همین امر موجب سخت شدن بازی Catch Up شده است. فاکتور دیگری که موجب دشواری این بازی می‌شود، سرعت آن است. سرعت بالای این بازی در بعضی مواقع آن‌ قدر اعصاب خورد‌کن می‌شود که ممکن است از شدت عصبانیت گوشی خود را به سمت در و دیوار اتاق پرت کنید! در عین حال گیم‌پلی درگیرکننده‌ی بازی Catch Up آن قدر جذاب هست تا با وجود دشواری این بازی هرگز از آن خسته نشوید.

ممکن است در نگاه اول سادگی Catch Up شما را فریب دهد اما تنها پس از چند دقیقه بازی کردن متوجه خواهید شد که با چه بازی دشواری طرف هستید

علاوه بر موانع ثابت و متحرک موجود در بازی، یک سری موانع در بازی Catch Up وجود دارند که سرتاسر مسیر پیش روی‌تان را بسته‌اند که تنها راه عبور از آن‌ها، قرار گرفتن بر روی کاشی‌های قرمز رنگی است که قبل از این موانع وجود دارند. با عبور از این کاشی‌ها قادر خواهید بود تا از روی این‌گونه موانع، پرش کنید. با هر بار عبور از موانع مختلف، یک امتیاز به جمع اندوخته‌هایتان اضافه خواهد شد. با اتصال بازی به حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود قادر خواهید بود تا امتیازات خود را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید. با جمع آوری الماس‌های سبز رنگ موجود در بازی نیز می‌توانید توپ‌های مختلف درون بازی را خریداری کنید و با استفاده از آن‌ها به محیط بازی تنوع ببخشید.

استودیوی Ketchapp در دو بخش‌ گرافیک و موسیقی، برای این بازی سنگ تمام گذاشته است. علی رغم حجم کم بازی Catch Up، گرافیک آن به شدت محسور کننده است. تنوع رنگ‌های به کار گرفته شده در بازی نیز از تکراری شدن محیط بازی، جلوگیری خواهند کرد. موسیقی استفاده شده نیز به خوبی هیجان درون بازی را به شما تزریق خواهد کرد. در مجموع می‌توان گفت که کیفیت بخش‌های مختلف این بازی، همان چیزی است که از Ketchapp انتظار داشتیم.

بازی Catch Up از آن دسته بازی‌های اعتیادآوری است که هنگام بازی کردن آن‌ها متوجه گذر زمان نخواهید شد. این بازی با دارا بودن گیم‌پلی ساده و در عین حال جذاب، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. اگر به دنبال یک بازی آرکید سرگرم کننده هستید، Catch Up گزینه‌ی مناسبی برای‌تان خواهد بود.

دانلود بازی موبایل Catch Up


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده