// یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۴

گزارش عملکرد بخش بازی های ویدیویی کیک استارتر در نیم سال اول 2017 منتشر شد

موسسه ICO Partners گزارش عملکرد بخش بازی‌های ویدیویی وب‌سایت کیک استارتر در نیم سال اول سال ۲۰۱۷ را منتشر کرد.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، موسسه ICO Partners که در سال ۲۰۰۸ تاسیس شده و در زمینه جمع‌آوری اطلاعات مربوط به صنعت بازی‌های ویدیویی فعال است، اقدام به بررسی بخش بازی‌های ویدیویی وب‌سایت کیک استارتر کرده که طبق گزارش این موسسه تعداد بازی‌های موفق این وب‌سایت کاهش یافته است.

بر‌اساس گزارش موسسه ICO Partners در نیمه اول سال ۲۰۱۷ مبلغ ۹٫۴ میلیون دلار برای پروژه‌های موفق به واسطه وب‌سایت Kickstarter جمع‌آوری شده است. این رقم نسبت به بازه زمانی مشابه در سال ۲۰۱۶ به میزان ۱۱ درصد رشد داشته و در مقایسه با سال ۲۰۱۵ در حدود ۵۳ کاهش را تجربه کرده است. نیم سال اول سال ۲۰۱۳ موفق‌ترین دوره کیک‌استارتر بوده است. در این مقطع زمانی مبلغ ۲۸ میلیون دلار از طریق سرمایه‌های عمومی جمع‌آوری شد. همچنین در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ تنها مبلغ ۷٫۹۲ میلیون دلار توسط حامیان به بازی‌سازان پرداخت شده که کم‌ترین مبلغ جمع‌آوری شده از سال ۲۰۱۲ است. گزارش مبالغ جمع‌‌آوری شده برای پروژه‌های موفق وب‌سایت کیک‌ استارتر در بخش بازی‌های ویدیویی را در زیر مشاهده می‌کنید:
کیک استارتر

توماس بیداو، موسس و مدیر‌عامل موسسه ICO Partners اعلام کرده است که در ۶ ماه اول سال جاری ماهیانه در حدود ۳۰ پروژه موفق به جمع‌‌آوری سر‌مایه مورد‌نیاز شده‌اند که از این حیث مشابه سال‌ گذشته است. وی همچنین به این نکته اشاره می‌کند که اخیرا تعداد پروژه‌هایی که مبلغ ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار را به خود اختصاص داده‌اند، افزایش یافته است و به دلیل این رخداد او معتقد که «کیک استارتر می‌تواند بخش بازی‌های ویدیویی را گسترش دهد».


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده