نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۸

معرفی آداپتوری جدید برای اتصال کنترلر ایکس باکس وان به کامپیوتر

مایکروسافت آداپتور بی‌سیم جدیدی مخصوص پی‌سی معرفی کرده که با آن می‌توانید همزمان هشت کنترلر ایکس‌باکس وان را به کامپیوتر متصل کنید.

مایکروسافت پیش از این هم آداپتوری مخصوص کامپیوتر عرضه کرده بود که با آن می‌شد کنترلر ایکس باکس وان را به صورت بی‌سیم به پی سی متصل کرد. حال، این شرکت یک آداپتور جدید معرفی کرده که مخصوص ویندوز 10 است و به لطف آن، می‌توانید تا هشت کنترلر را به صورت همزمان به کامپیوتر وصل کنید. آداپتور جدید همچنین ۶۶ درصد کوچک‌تر از مدل قدیمی‌تر است و در تاریخ ۸ آگوست (۱۷ مرداد) با قیمت ۲۵ دلار (دقیقا مانند آداپتور قبلی) قابل خرید خواهد بود. 

البته باید توجه داشته باشید که این آداپتور هنوز هم تنها روی ویندوز 10 قابل استفاده است و با پورت‌های USB 2.0 و USB 3.0 هم هم‌خوانی دارد. علاوه بر این، این آداپتور تنها مختص کنترلر ایکس باکس وان است و از کنترلر ایکس باکس 360 پشتیبانی نمی‌کند. در ادامه می‌توانید تصاویری از این محصول را مشاهده کنید:

اتصال کنترلر ایکس باکس وان به کامپیوتر

اتصال کنترلر ایکس باکس وان به کامپیوتر

اتصال کنترلر ایکس باکس وان به کامپیوتر

البته استفاده از این نوع آداپتور‌ها تنها راه استفاده از کنترلر ایکس‌باکس وان در کامپیوتر نیست و در صورتی که مشکلی با سیم نداشته باشید، می‌توانید دسته ایکس باکس وان خود را با استفاده از یک کابل مایکرو USB هم به کامپیوتر وصل کنید. مزیت این روش این است که به‌تان اجازه استفاده از کنترلر در نسخه‌های دیگر ویندوز به غیر از ویندوز 10 را هم می‌دهد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده