// پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰

آغاز بتا محدود بخش چندنفره فاینال فانتزی 15

بتای محدود بسته‌های الحاقی چندنفره‌ی بازی فاینال فانتزی 15 از امروز آغاز می‌شود و بازیکنان می‌توانند قبل از شروعش فایل‌های موردنیاز را دانلود کنند.

همان‌طور که قبلا نیز در اخبار بازی خواندید،‌ قرار است یک بسته‌ی الحاقی‌ به نام Comrades برای بازی Final Fantasy XV عرضه شود و بازیکنان بعد از دانلود این بسته می‌توانند به‌صورت چندنفره بازی را تجربه کنند. چندی پیش نیز مشخص شد که از ۳ تا ۸ آگوست (۱۲ تا ۱۷ مرداد) مشترکین پلی‌استیشن پلاس، ایکس‌باکس لایو گلد و همچنین صاحبان سیزن پس فاینال فانتزی 15 می‌توانند بتای محدود بسته‌ی الحاقی Comrades را تجربه کنند. حال نیز تا قبل از در دسترس قرار گرفتن آن می‌توانید شروع به دانلود آن کنید.

Comrades نام بسته‌ی الحاقی حالت چندنفره‌ی بازی نقش‌آفرینی و تحسین‌شده‌ی Final Fantasy XV است. با خرید این بسته‌ی الحاقی، بازیکنان می‌توانند شخصیت خود را بسازند و با حداکثر سه نفر دیگر به ماجراجویی و انجام ماموریت‌های بازی بپردازند. علاوه بر این، Comrades شامل سلاح‌های جدید و قابلیت انجام ماموریت‌های داستان اصلی نیز است.

نسخه‌ی بتای محدود Comrades شامل محدودیت‌هایی خواهد بود. بازیکنان طی این بتا،‌ فقط می‌توانند هشت شخصیت را ذخیره کنند و قابلیت‌های شخصی‌سازی آنان نیز محدود خواهد بود. با توجه به سایت بازی Final Fantasy 15، بتای محدود بسته‌ی الحاقی بخش چندنفره شامل چهار سلاح جدید، الگوی‌های حمله متفاوت با حرکات نوکتیس و چهار ماموریت است. نسخه‌ی کامل بسته‌ی الحاقی Comrades دارای ویژگی‌های بسیار گسترده‌تری خواهد بود و بازیکنان در بتای محدود،‌ فقط نمونه‌ای کوچک از نسخه‌ی اصلی را تجربه می‌کنند.

بتای محدود بسته‌ی الحاقی Comrades بازی Final Fantasy XV تا تاریخ ۸ آگوست (۱۷ مرداد) ادامه خواهد داشت و بازیکنانی که دارای اشتراک پلی استیشن پلاس، ایکس باکس لایو گلد و سیزن پس بازی هستند می‌توانند این بتا را به رایگان تجربه کنند. اسکوئر انیکس هنوز تاریخ انتشار Comrades را مشخص نکرده، ولی به طرفداران وعده داده است که به‌زود‌ی اخبار جدیدی در این‌باره منتشر می‌شود. همچنین در این بسته‌ی الحاقی، بازیکنان علاوه بر شخصیت‌های ساخته‌ی خودشان می‌توانند نوکتیس و دوستانش را نیز کنترل کنند.

آپدیت آخر فاینال فانتزی 15 هفته‌ی پیش منتشر شد و محتوای جدیدی را در دسترس کسانی گذاشت که نسخه‌ی رایگان یا پولی بسته‌ی الحاقی تعطیلات بازی را نصب کرده‌ بودند. بسته‌ی الحاقی Ignis نیز در اواخر دسامبر (دی‌ماه) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود تا بازیکنان بتوا‌نند داستان این شخصیت را نیز تجربه کنند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده