نویسنده: محمود محرابی
// شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵

رویداد اروپایی بازی Pokemon Go به تعویق افتاد

بعد از مشکلات به وجود آمده در فستیوال شیکاگو، حالا رویداد بعدی Pokemon Go در اروپا هم به تعویق افتاد.

همانطور که در اخبار زومجی خواندید قرار بود که پوکمون افسانه‌ای در جریان رویداد شیکاگوی Pokemon Go ظاهر شود. اما مشکلات به وجود آمده باعث شد که این رویداد ناموفق باشد. حالا نیانتیک اعلام کرد که رویدادهای اروپایی به زمان دیگری در پاییز امسال موکول خواهند شد. پیش از این قرار بود که این رویداد‌ها ۱۴ مرداد ماه در کپنهاگن و پراگ و ۲۱ مرداد در آمستردام و استکهلم برگزار شوند. 

البته نیانتیک اعلام کرد که تنها رویدادهای گفته شده، به آینده موکول می‌شوند و دیگر رویدادهایی که قرار است در ژاپن، فرانسه، آلمان و اسپانیا برگزار شوند، در همان زمان مقرر شده برگزار خواهند شد. نیانتیک اعلام کرد که:

به خاطر مشکلات به وجود آمده عذر خواهی می‌کنیم و امیدواریم بدانید که اولویت ما تضمین یک تجربه‌ی فوق العاده برای بازیکنان Pokemon Go در اروپا و سایر نقاط جهان است. همانطور که می‌دانید برخی از پوکمون‌ها در اروپا کمیاب هستند. به عنوان سورپرایز، این پوکمون‌‌ها در برخی شهرهای اروپا در زمانی محدود ظاهر خواهند شد، پس چشم از این بازی برندارید!

قرار بود که در جریان رویدادهای اروپا، فرصت جمع آوری پوکمون‌هایی که در این منطقه کمتر هستند مثل Farfetch'd Heracross ،Kangaskhan و چندین پوکمون دیگر به وجود آید. اگرچه در اعلامیه‌ی Niantic به رویداد شیکاگو اشاره‌ای نشده بود، اما به نظر می‌آید که دلیل این تغییر زمان، مشکلات به وجود آمده در رویداد شیکاگو بوده است. مشکل تا حدی بود که حتی بعضی از شرکت کنندگان در آن رویداد می‌خواستند که از نیانتیک شکایت کنند.

شرکت سازنده‌ی بازی برای اینکه طرفداران بازی کمتر عصبانی باشند، زمان و فاصله‌ی مکانی را که برای گرفتن پوکمون کمیاب لازم بود، افزایش داده بود. جان هانک، مدیرعامل نیانتیک در توضیح دلیل اتفاقات رویداد شیکاگو گفت:

مشکلات فنی در نرم‌افزار بازی باعث شد که کاربران از بازی خارج شوند و برای برخی از کاربران مشکل ایجاد شود. مشکلی که زمان بیشتری طول کشید، اشباع شدن شبکه تلفن‌همراه برخی از اپراتور‌ها بود که باعث شد برخی از افراد نتوانند به شبکه پوکمون و اینترنت دسترسی پیدا کنند. برخی از کاربران با اینکه به اینترنت دسترسی داشتند اما مشکل شبکه باعث شده بود که نتوانند از صفحه‌ی ورود بازی رد شوند.

در دیگر اخبار مربوط به بازی پوکمون گو چند روز پیش آپدیت جدیدی از این بازی منتشر شد که در آن برخی از مشکلات قبلی رفع شد و Spark دوباره به بازی بازگشت. برای دیدن جزئیات این آپدیت می‌توانید به سایت شرکت سازنده بروید. 


منبع GameSpot GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده