نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

تیزر تبلیغاتی سریال The Punisher منتشر شد

چند ساعت گذشته عناوین و ترتیب پخش قسمت‌های مختلف سریال پانیشر (The Punisher) و همچنین تیزر تبلیغاتی از این سریال مورد انتظار به طور رسمی منتشر شد.

حال که پخش سریال مدافعان (The Defenders) پشت سر گذاشته شده، کمپانی مارول و شبکه نتفلیکس تصمیم گرفتند که تمام توجه خود را بر روی سریالی که در پاییز به روی آنتن خواهد رفت یعنی سریال پانیشر (The Punisher) منعطف کنند. امروز، آنها اسامی هر ۱۳ قسمت این فصل را به طور رسمی منتشر کردند.

سریال The Punisher روز به روز در حال نزدیک شدن است و با اینکه طرفداران مدت زیادی برای شروع پخش آن با اشتیاق زیادی انتظار می‌کشند و هیچ تاریخی برای آغاز پخش این سریال مشخص نشده، اما مارول و نتفلیکس آنقدر با طرفداران خود مهربان بودند که اسامی تمامی ۱۳ قسمت را (البته با کد مورس) به ما اعلام کردند. همچنین با این اطلاعاتی که اصلا چیزی را هم فاش نمی‌کنند، نشان دادند که ماجراجویی فرانک کسل چگونه آغاز می‌شود و از چه زمانی او با این ماجراجویی همراه خواهد شد.

باتوجه به داستان و فیلمنامه، بعضی از قسمت‌ها عناوین مشخص‌تری نسبت به بقیه دارند. به طور مثال قسمت ۳ با نام «قندهار» (Kandahar) که جایی است که قبلا کسل در آنجا مستقر شده بود و این قسمت می‌تواند فلش‌بک‌های کوتاهی به ما نشان دهد تا بخشی از ابهامات و سوالاتی که درباره گذشته تاریک و غم‌انگیز او وجود دارد برطرف شده و اطلاعاتی از آن را به ما بدهد. بقیه آنها کمی غیرمعلوم هستند و به نظر می‌رسد که داستان پانیشر این عناوین را اقتضا می‌کند و کاملا با هم تطابق دارند. به خصوص قسمت آخر با نام «Memento Mori» که به زبان لاتین می‌شود: یادت باشد که تو باید بمیری.

عناوین ۱۳ قسمت فصل اول سریال The Punisher به این شرح است:

  • قسمت اول: ۳ صبح (3 A.M.)
  • قسمت دوم: دو مرد مرده (Two Dead Men)
  • قسمت سوم: قندهار (Kandahar)
  • قسمت چهارم: آذوقه جدید (Resupply)
  • قسمت پنجم: شکارچی (Gunner)
  • قسمت ششم: بز یهودا (The Judas Goat)
  • قسمت هفتم: تقاطع (Crosshairs)
  • قسمت هشتم: سلاح سرد (Cold Steel)
  • قسمت نهم: پیش به سوی دشمن (Front Toward Enemy)
  • قسمت دهم: فضیلت یک فاسد (Virtue of the Vicious)
  • قسمت یازدهم: Danger Close
  • قسمت دوازدهم: خانه (Home)
  • قسمت سیزدهم: یادت باشد که تو باید بمیری (Memento Mori)

همچنین کمپانی مارول و شبکه نتفلیکس یک تیزر تبلیغاتی واقعا زیبا منتشر کردند. با اینکه ما دفعه اولمان نیست که با این بازیگران رو‌به‌رو می‌شویم اما در این تیزر تمامی بازیگران نقش اصلی این سریال به تصویر کشیده شده و معرفی می‌شود.

فرانک کسل یا همان The Punisher مامور مخفی اسبق سازمان جاسوسی آمریکا است که بعد از اتفاقاتی که در زندگی شخصی او رخ می‌دهد، تبدیل به آدم‌کشی حرفه‌ای می‌شود که به دنبال کیفردادن کسانی است که اعمال تبهکارانه انجام می‌دهند. 

جان برنتال در نقش فرانک کسل/پانیشر، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، بن بارنز در نقش بیلی روسو، ابن ماس بچراک در نقش دیوید لیبرمن/مایکرو، امبر رز روا در نقش داینا مدانی، مایکل ناتانسون در نقش سام استاین، دنیل وبر در نقش لوئیس والکوت، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل، پال شولز در نقش راولینز، جیمی ری نیومن در نقش سارا لیبرمن از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Punisher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

با اینکه هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای این سریال مشخص نشده اما به نظر می‌رسد که فصل اول این اثر در پاییز ۲۰۱۷ به روی آنتن خواهد رفت.

برای دانلود این تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده