نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۸

حضور کوبی برایانت و کوین گارنت در بازی NBA 2K18 به عنوان گزارشگر

کمپانی توکی گیمز اعلام کرده که کوبی برایانت و کوین گارنت به عنوان گزارشگر مهمان در بازی NBA 2K18 حضور خواهند داشت. 

زمان زیادی تا انتشار بازی NBA 2K18 باقی نمانده و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی توکی گیمز اعلام کرده که کوبی برایانت و کوین گارنت، دو ستاره مطرح و اخیرا بازنشست‌شده NBA، قرار است در این بازی در نقش گزارشگر مهمان حضور داشته باشند؛ به این صورت که این دو قرار است در جریان بازی‌ها، به تحلیل مسابقه بپردازند و نظرات خود را در مورد آن ارائه کنند. توکی گیمز همچنین یک تریلر جدید از بازی منتشر کرده که گیم‌پلی بازی و همچنین تحلیل‌های این دو چهره مطرح را نمایش می‌دهد. در ادامه می‌توانید ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

البته سازندگان تاکید کرده‌اند که که کوین گارنت و کوبی برایانت فقط به عنوان گزارشگر مهمان در بازی حضور خواهند داشت و گزارشگر اصلی مسابقات افراد دیگری هستند. همچنین هنوز مشخص نیست که آیا این دو در تمامی بازی‌ها حضور دارند و به تحلیل مسابقه خواهند پرداخت یا اینکه فقط در یک سری مسابقات خاص شاهد حضور یکی از آن‌ها خواهیم بود.

در دیگر اخبار مرتبط با بازی NBA 2K18، توکی گیمز اخیرا جزییات حالت MyTeam بازی را اعلام کرد و همچنین تغییراتی در تصویر روی جلد بازی رخ دادبازی NBA 2K18 در تاریخ ۲۸ شهریور برای نینتندو سوییچ، کامپیوتر، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود و با پیش‌خرید بازی، می‌توانید در تاریخ ۲۴ شهریور به آن دسترسی داشته باشید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده