نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۰

دو بازیگر مختلف، نقش شزم را در فیلم Shazam ایفا خواهند کرد

براساس گزارش‌های اخیر، کارگردان فیلم شزم (Shazam) قصد دارد دو بازیگر مختلف را برای شخصیت شزم و بیلی بتسون انتخاب کند.

کارگردان فیلم Shazam یعنی دیوید اف سندبرگ اعلام کرده که قصد دارد در جدیدترین اثر خود، دو بازیگر متفاوت را برای ایفای نقش شزم و بیلی بتسون (که همان‌طور که می‌دانید هر دو شخصیت یک نفر هستند) انتخاب کند. همچنین او عنوان کرد که مراحل تولید این پروژه زودتر از آن چیزی که ما فکرش را می‌کردیم آغاز خواهد شد.

دیوید اف سندبرگ، کارگردان مطرح ژانر ترسناک، قرار است به وسیله تولید فیلم Shazam، از ژانر ترسناک خود پرش بسیار بلندی به دنیای ابرقهرمانی دنیای سینمایی دی سی داشته باشد. این کارگردان اخیرا اعلام کرده که قصد ندارد از تکنولوژی‌های قدیمی در این فیلم استفاده کند و هرکسی را که نقش یک ابرقهرمان را ایفا می‌کند، در صحنه‌های مختلف تبدیل به یک پسربچه کند و بالعکس. پس این‌گونه به نظر می‌رسد که او قصد دارد دو بازیگر متفاوت را برای این دو نقش متفاوت در جدیدترین فیلم اقتباسی‌اش از روی کتاب‌های کامیک دی سی، استخدام کند و این تصمیم واقعا عقلانی و کاربردی‌تر است. 

در مصاحبه‌ای کوتاه، از این کارگردان محبوب درباره پسربچه‌ای پرسیده شد که تنها با گفتن کلمه «شزم!» تبدیل به یک ابرقهرمان قدرتمند می‌شد. او در این‌باره توضیح داد:

من نمی‌خواستم در این فیلم و برای این کار از تکنولوژی‌ها و جلوه‌های ویژه استفاده کنم. به نظر می‌رسید که کار عذاب‌آور و پر زحمتی است. پس من فکر کردم که بهترین گزینه برای به تصویر کشیدن این شخصیت این است که ما یک بازیگر بچه و یک بازیگر بزرگسال داشته باشیم.

در ادامه درباره تکنولوژی‌هایی بحث شد که می‌توانند این کار را به راحتی انجام دهند. او به همین منظور عنوان کرد:

کاملا درست است و این تکنولوژی‌ها به خوبی می‌دانند که کار خود را چگونه باید انجام دهند؛ درست همانند کاری که کرت راسل در آخرین نسخه از فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) انجام داد و به نظر من نتیجه نهایی واقعا خوب شده بود. اما به نظر من محدودیتی هم برای این تکنولوژی وجود دارد و تا حدی می‌تواند کار خود را به خوبی انجام دهد. شما به احتمال زیاد نخواهید توانست یک آدم بزرگسال را به درستی تبدیل به یک پسربچه بکنید. پس چرا باید تا این اندازه خودمان را به زحمت و عذاب بیندازیم؟

!Shazam

احتمالش هست که آنها بتوانند این کار را انجام دهند، اما قطعا پروسه پر زحمت و پر هزینه‌ای خواهد شد. پس احتمالا این دلیل هم یکی از علت‌هایی است که کمپانی برادران وارنر و دیوید اف سندبرگ هیچ علاقه‌ای ندارند که این مسیر را برای ساخت فیلم شزم از سر بگیرند.

زمانی که در این مصاحبه درباره زمان شروع پروژه تولید این فیلم از سندبرگ سوال شد، صحبت‌های او به گونه‌ای بود که به نظر می‌رسید که دوربین‌ها کاملا آماده هستند و ما در آینده خیلی نزدیکی می‌توانیم شاهد آغاز این پروژه باشیم. او در این‌باره توضیح داد:

در حال حاضر اتفاقات خیلی زیادی بر سر پروژه شزم در حال رخ دادن است. زندگی من جدیدا خیلی عجیب شده است. من تا چند وقت اخیر مشغول کارهای مربوط به تولید فیلم Lights Out بودم و بلافاصله بعد از اینکه اکران شد، به سرعت به سراغ تولید فیلم آنابل: خلقت (Annabelle: Creation) رفتم. حالا هم همان‌طور که می‌بینید قرار است مستقیم و بدون هیچ فوت وقتی به سراغ پروژه تولید Shazam بروم. به نظر می‌رسد که زندگی من روی غلتک عجیبی افتاده و انگار قرار است تا جایی این روند را ادامه دهم که من را از هالیوود بیرون بیندازند.

در این میان، یادآوری می‌کنیم که فیلم Shazam برای اکران در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده