نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸

بازی Playerunknown's Battlegrounds رکورد ۸۰۰ هزار کاربر همزمان را شکست

بازی Playerunknown's Battlegrounds باز هم رکوردشکنی کرده و احتمالا به زودی بازی Dota 2 کمپانی ولو را هم پشت سر خواهد گذاشت.

بدون شک بازی Playerunknown's Battlegrounds در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موجود در کره خاکی است و همچنان به رکوردشکنی‌های خود ادامه می‌دهد. این بازی پی سی به تازگی از مرز ۸۰۰ هزار کاربر هم‌زمان در استیم عبور کرده و نکته شگفت‌آور اینجا است که تنها دو هفته پیش رکورد کاربران هم‌زمان این بازی ۶۰۰ هزار نفر بود.

با توجه به آمار ۸۰۰ هزار کاربر هم‌زمان در استیم، بازی Playerunknown's Battlegrounds با اختلاف فراوان از دو بازی Counter-Strike: Global Offensive و بازی GTA V جلو افتاده است. با این حال بازی PUBG هنوز موفق به شکستن رکورد رتبه اول این فهرست نشده و آن هم بازی رایگان و بسیار محبوب ولو یعنی بازی Dota 2 است. البته فاصله بازی ساخته‌شده توسط استودیو Bluehole و برندن گرین با بازی کمپانی ولو چندان هم فراوان نیست و رکورد بازی Dota 2 در تعداد کاربر هم‌زمان، یک میلیون نفر است.

از نظر آمار فروش هم این بازی سبک بتل رویال تاکنون بیش از هشت میلیون نسخه فروش داشته که با توجه به اینکه تنها چند ماه از عرضه بازی می‌گذرد و حتی نسخه کامل آن هم هنوز آماده نشده است، رکوردی باورنکردنی محسوب می‌شود.

در دیگر اخبار بازی Battlegrounds، مایکروسافت اخیرا اعلام کرد که امسال بازی را برای ایکس باکس وان منتشر می‌کند. بازی فعلا انحصاری کنسولی ایکس‌باکس وان است، اما به نظر می‌رسد در آینده شاهد عرضه آن برای پلی استیشن 4 هم باشیم.

علاوه بر این، برندن گرین یا همان Playerunknown اخیرا یک تصویر جدید از نقشه صحرایی جدید بازی به نمایش گذاشته است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده