// یکشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱

FIFA 18 با نرخ فریم ۶۰ و رزولوشن 1080p روی نینتندو سوییچ اجرا می‌شود

در جریان مصاحبه آندره لازارسکو مشخص شد که بازی FIFA 18 با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی نینتندو سوییچ اجرا می‌شود.

با تایید شدن بازی FIFA 18 برای کنسول دستی نینتندو سوییچ سوالات زیادی برای کاربران به‌وجود آمد؛ سوالاتی نظیر اینکه بازی فیفا 18 با چه رزولوشن و نرخ فریمی در حالت داک و بدون داک روی نینتندو سوییچ اجرا می‌شود. در همین راستا در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017 با آندره لازارسکو، ناظر تولید بازی فیفا 18، مصاحبه‌ای صورت گرفته که وی به تمامی این سوالات پاسخ داده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، آندره لازارسکو اعلام کرده که بازی FIFA 18 در حالت داک، با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و زمانی که کنسول را از داک جدا و به صورت کنسول دستی از آن استفاده کنید، بازی با رزولوشن 720p و ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. وی در این‌باره می‌گوید:

ما زمان زیادی را برای فهمیدن ذات نینتندو سوییچ صرف کردیم. در حالت داک، بازی با رزولوشن 1080p و نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌شود، ولی وقتی آن را از داک خارج می‌کنید، رزولوشن به 720p تغییر پیدا می‌کند.

قطعا از تیم EA Sports برای این همه تلاش باید تشکر کرد. آن‌ها در ابتدا سعی کردند که نسخه نینتندو سوییچ بازی را تا جای ممکن با نسخه‌ی نسل هشتمی آن برابر توسعه دهند و حال، وجود نرخ فریم ۶۰ و رزولوشن 1080p واقعا برای بازی روی نینتندو سوییچ عالی است.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده