// شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

نسخه دوم بازی Reigns با انتشار تریلری معرفی شد

استودیو Nerial با انتشار تریلری، نسخه دوم Reigns را با نام بازی Reigns: Her Majesty برای پی سی، اندروید و آیفون معرفی کرد.

بازی Reigns یک اثر متن-محور (Text based) و ماجراجویی است که با داستانی غنی، کاربران را در جایگاه یک پادشاه در بازی رها می‌کند تا با تصمیمات خود سرنوشت یک کشور را تغییر دهند. حال در بین جدیدترین اخبار بازی موبایل استودیو نریال (Nerial) اعلام کرد که در حال ساخت دومین نسخه بازی Reigns است. ضمن اعلام این خبر، سازندگان تریلر معرفی این بازی را نیز منتشر کردند.

بازی Reigns: Her Majesty نسخه بعدی این بازی به شمار می‌رود و همان‌طور که از نام آن پیدا است کاربران را وادار می‌کند که رتبه خود را در بازی افزایش دهند و ماموریت‌ها را به عنوان یک ملکه به پایان برسانند. نسخه جدید این بازی کاراکتر‌های زیادی را در خود جای داده است که شما را جذب، گمراه یا حمایت خواهند کرد. شخصیت‌های مذکور شامل جادوگر، دستیار و روباه می‌شوند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید:

| |

با توجه به ویدیوی منتشر شده، مکانیک و روند بازی Reigns: Her Majesty شباهت‌های زیادی به نسخه اول همین بازی دارد، اما گویا خط داستانی آن متفاوت است. البته این بازی چالش‌ها و معما‌های بیشتری را نسبت به نسخه پیشین در خود جای داده است.

بازی Reigns: Her Majesty برای عرضه در انتهای سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است و قرار است برای پلتفرم‌های پی سی، آیفون و اندروید در دسترس قرار بگیرد. اگر برای اولین بار است که نام این بازی به گوشتان می‌خورد می‌توانید نسخه اول آن را از استیم یا لینک‌های مربوطه برای دستگاه‌های موبایل، در انتهای مطلب، با قیمت ۳ دلار خریداری و دانلود کنید.

دانلود بازی Reigns


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده