// یکشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Smashy Brick

بازی موبایل Smashy Brick یک بازی آرکید با محوریت نابود‌ کردن آجرها است که می‌تواند لحظات مفرحی را برای اوقات فراغت‌تان فراهم سازد.

عصر باشکوه تکنولوژی امروزی و به‌طور کلی تمامی زیر شاخه‌ها و مطالب مربوط به آن، با به‌کارگیری خلاقیت و البته نوآوری، همواره در هر دوره و هر زمانی موجب شگفت‌زدگی و همچنین حیرت دوست‌داران و دنبال‌کنندگانش می‌شود. نمونه‌ی بارز و ساده‌ی آن همین بازی‌های این روزهای موبایل است که با به معرض نمایش گذاشتن جلوه‌های ويژه و در عین حال تفکرات نوین ایده‌پردازان، هیچ‌گاه تاریخ انقضایی ندارند و همیشه تازگی دارند. امروزه روش و طرح جالبی که بازی‌سازان، به‌خصوص سازندگان بازی‌های موبایل، در دستور و زمره کار خود قرار داده‌اند این است که به نوعی آثار یا بازی‌هایی را که در گذشته‌های دور در دسترس قرار گرفته‌‌اند بیابند، دوباره بررسی کنند و جنبه‌ها و قابلیت‌های جدیدی را به آنها بیفزایند تا همزمان با ارائه حس گیم‌پلی قدیم، همواره نگرش جدید و مدرنی را به گیمرها القا کنند. یکی از همین بازی‌سازان خلاق، استودیو بولدوزر گیمز است که با عرضه بازی Smashy Brick، چهره و روی متفاوتی از سری بازی‌های آرکید و نوستالژیک شکستن آجر را به کاربران موبایل معرفی کرد؛ بازی‌ای که یقینا بسیاری از افراد با آن خاطره دارند و همیشه برای مخاطبانش طعم و بوی جذابیت دارد.

طراحی و محیط بازی Smashy Brick به گونه‌ای هنرمندانه ساخته شده است که هیچ وقت احساس خستگی و تکرار را حس نخواهید کرد

 همان‌طور که از نام این بازی اندروید و آیفون پیدا است، گیم‌پلی بازی در کل به شکستن و از بین بردن آجر و بلوک‌ها خلاصه می‌شود. شاید در ابتدای امر تصور کنید که بازی روندی مشابه با بازی محبوب BallZ ساخته استودیو کچاپ داشته باشد، اما حقیقتا این‌طور نیست. درست است که این دو بازی بی‌شباهت با یکدیگر نیستند و برای از بین‌بردن آجرها، باید توپ‌ یا بمب‌هایی را پرتاب کرد، اما همان‌طور که در قبل هم به آن اشاره شد، استودیو بولدوزر گیمز توانسته با به‌کارگیری المان خلاقیت، بازی متفاوتی را از آب درآورد؛ به طوری که پرتاب بمب‌ها به شیوه‌ای متفاوت و همانند بازی Ninja Up، ساخته استودیو گیم لافت انجام می‌گیرد. یعنی در این بازی می‌بایست یک سری خط یا به‌نوعی ترامپولین‌های مخصوصی را به دست خود ترسیم کنید؛ به‌طوری که هرچقدر اجسام نزدیک‌تر به نقطه میانی خط کشیده‌شده اصابت کند، توپ با ضرب و سرعت بیشتری آجرها را نابود خواهد کرد و از این طریق است که می‌توانید تروفی‌ و اچیومنت‌های متعدد بگیرید. البته به این موضوع هم اشاره کنم که مراحل از نظر درجه سختی، فرآیندی سینوسی دارند و بعضی جاهایی که اصلا فکرش را هم نمی‌کنید که آسان باشد، به‌راحتی می‌توانید از پسش بربیایید. علاوه بر این می‌توانید نوع اجسام پرتابی را به ۱۲ کاراکتر جذاب و مختلف دیگر از جمله آناناس، اسکلت، خوک شانس و دیگر موارد تغییر دهید که هر‌کدام با توجه به اندازه و قابلیت‌های ویژه‌ای که در بر دارند، می‌توانند در شرایط و مراحل متنوع مثمر ثمر واقع شوند. اما برای فعال کردن هر‌کدام از این اجسام یا باید تبلیغات و فیلم‌های اینترنتی را مشاهده کنید یا اینکه پرداخت درون برنامه‌ای داشته باشید. همچنین رفته‌رفته و با سپری کردن پشت سرهم مراحل بازی، می‌توانید محیط و دنیاهای جدیدی با شکل و شمایل مختلف را تجربه کنید. 

از موارد قابل‌توجه بازی می‌توان به گرافیک و جلوه‌های بصری Smahy Brick اشاره کرد که به صورت مینیمالیستی طراحی شده است و با به‌کارگیری عنصر سادگی، حسی چالش‌برانگیز و رقابتی را به کاربر منتقل می‌کند. همچنین صداگذاری‌های قرار گرفته در بازی هم از دیگر نکات قوت بازی است که بی‌اغراق بدون هیچ عیب و نقصی ساخته شده است و در نوع خود بی‌نظیر است. اما در ادامه می‌رسیم به سیستم هدایت بازی که آن هم به‌خوبی ساخته و پرداخته شده است. کنترلرهای بازی بسیار روان و به دور از هرگونه پیچیدگی طراحی شده و می‌توانید با استفاده از سرعت و دقت خود، تنها با کشیدن یک خط ساده‌ اما در عین حال مهم، مراحل بازی را یکی پس از دیگری طی کنید.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

در انتها اگر علاقه‌ی زیادی به بازی‌های آرکید دارید و از آن دسته افرادی هستید که فکر می‌کنید که می‌توانید با شکستن آجرها، اندکی از عصبانیت و استرس خود بکاهید، این بازی فوق‌العاده سرگرم‌کننده و اعتیادآور به شما پیشنهاد می‌شود. هم‌اکنون بازی موبایل Smashy Brick به صورت رایگان و با پشتیبانی از قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای از مارکت‌های گوگل پلی و اپ استور قابل دانلود است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Smashy Brick


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده