نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

شهره آغداشلو به جمع بازیگران سریال The Punisher پیوست

مارول و نت فلیکس از حضور شهره آغداشلو در سریال مورد انتظار پانیشر (The Punisher) خبر دادند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در سریال The Punisher تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت سرگرمی هفتگی منتشر کرده، شهره آغداشلو، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار به جمع بازیگران این سریال اضافه شده و قرار است در این سریال به ایفای نقش بپردازد. طبق گفته مارول و شبکه نت فلیکس، آغداشلو قرار است نقش فرح مدنی، مادر دایانا مدنی با بازی امبر رز روا، را در سریال The Punisher بازی کند. طبق توصیفی که از نقش آغداشلو در این سریال منتشر شده، او قرار است نقش یک ایرانی مقیم کشور آمریکا را بازی کند که بیشتر عمر خود را در این کشور زندگی کرده است. او در این کشور به یک روانپزشک موفق تبدیل شده و روش‌های تمرینی منحصر به فردی در روانپزشکی ایجاد کرده است.

Shohreh Aghdashloo

آغداشلو بیشتر برای بازی در فیلم House of Sand and Fog (خانه‌ای از شن و مه) شناخته شده که برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده است. آغداشلو همچنین حضور کوتاهی را نیز در فیلم X-Men: The Last Stand (مردان ایکس: آخرین ایستادگی) و فیلم Star Trek Beyond (پیشتازان فضا: فراتر) داشته است و در حال حاضر در سریال The Expanse از شبکه سای‌فای به ایفای نقش می‌پردازد. مارول و نت‌فلیکس اخیرا اولین تیزر تریلر سریال The Punisher را منتشر کرده‌اند.

هنوز تاریخی رسمی برای انتشار سریال The Punisher اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که این سریال اواخر سال جاری میلادی از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود. خرداد امسال، درولا والش یکی از کارگردان‌های فصل اول این سریال، در یک مصاحبه اعلام کرد که سریال The Punisher در نوامبر امسال منتشر خواهد شد. سریال The Punisher در ۱۳ قسمت تولید شده و کار ساخت این سریال بر عهده استیو لایت‌فوت بوده است. جان برنتال در نقش فرانک کسل/پانیشر، دنیل وبر در نقش لوئیس والکوت، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل، پال شولز در نقش راولینز، جیمی ری نیومن در نقش سارا لیبرمن، مایکل ناتانسون در نقش سام استاین و دبورا آن ول در نقش کارن پیج، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Punisher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده