نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵

پوستر جهانی فیلم Kingsman: The Golden Circle منتشر شد

پوستر جهانی فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) منتشر شد که در آن تمامی قهرمانان و شخصیت‌های شرور در کنار هم حضور دارند.

کم‌تر از یک ماه دیگر فیلم Kingsman: The Golden Circle متیو وان روی پرده سینما اکران خواهد شد. فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) دنباله فیلم موفق و پرفروش Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی - ۲۰۱۵) محسوب می‌شود. پوستر جهانی این فیلم امروز منتشر شد و تقریباً تمامی شخصیت‌های اصلی داستان را در خود جای داده است.     

در دنباله فیلم اکشن، کمدی و جاسوسی Kingsman: The Secret Service، اِگزی بار دیگر با هری هارت در یک تیم قرار گرفته و این مرتبه علاوه بر همکاری این دو، شاهد حضور هم‌پیمانان و دوستانی آمریکایی هستیم که همگی در کنار هم سعی دارند جلوی خراب‌کاری‌ها و دسیسه‌چینی‌های شخصیت شرور داستان (با بازی جولین مور) و دیگر شخصیت‌های همراه او را بگیرند.

پوستر جهانی فیلم Kingsman: The Golden Circle را در زیر مشاهده می‌کنید:

Kingsman-Poster

قسمت اول فیلم Kingsman به گونه‌ای معرفی‌کننده‌ی مجموعه‌ای جدید از فیلم‌های جاسوسی به سینما بود؛ با سازمانی مستقل، جهانی و باخبر از تمامی اوضاع جهان و با اختیاراتی بالا که به آن‌ها اجازه انجام هر کاری را می‌دهد و هدف نهایی این سازمان حفظ امنیت جهان است. قهرمانان قسمت اول فیلم Kingsman، در قسمت دوم با چالش‌های جدیدی روبه‌رو خواهند شد.

هنگامی که مقر فرماندهی این سازمان جاسوسی نابود می‌شود و به دنبال آن افراد شرور داستان کنترل دنیا را در اختیار می‌گیرند، شخصیت‌های قهرمان فیلم در تلاش برای پیدا کردن راهی جهت خروج از این وضعیت هستند و در این میان به سازمانی جاسوسی مربوط به ایالات متحده آمریکا با نام استیتزمن (Statesman) برمی‌خورند. این سازمان هم همچون سازمان جاسوسی کینگزمن قدیمی و باسابقه است. در ماجراجویی جدید، این دو سازمان به هم می‌پیوندند و هوش و توانایی افراد این دو سازمان تحت آزمایشی دشوار قرار می‌گیرد. افراد این دو سازمان با همکاری یکدیگر باید دشمن شرور، بی‌رحم و البته رایج این دست از فیلم‌ها را در جهت نجات جهان شکست دهند. این کار کم کم برای اگزی به عادت تبدیل خواهد شد و مطمئناً این مجموعه دنباله‌های دیگری نیز خواهد داشت.

در فیلم Kingsman: The Golden Circle بازیگرانی همچون تارون اگرتون، کالین فرث، جولین مور، هالی بری، مارک استرانگ، سوفی کوکسون، پدرو پاسکال، چنینگ تیتوم، التون جان، جف بریجز، ادوارد هولکرافت، وینی جونز، ادوارد هولکرافت، سامانتا وومک، هانا آلستروم و پائولینا بونیوا نقش‌آفرینی کرده‌اند. دنباله این فیلم همچون فیلم اول، جهت نمایش درجه‌ سنی R گرفته است. قسمت اول فیلم Kingsman در سال ۲۰۱۵ اکران شد و در مجموع، منتقدان نمرات خوبی را به این فیلم دادند. بودجه ساخت این فیلم ۹۴ میلیون دلار بود که البته با استقبال خوب تماشاچیان توانست به فروش ۴۱۴ میلیون دلاری دست پیدا کند.

فیلم Kingsman: The Golden Circle در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریورماه) اکران خواهد شد.

 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده