نویسنده: سیدرضا نصری
// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۰

بهترین بازی های فوتبال اندروید

اگر به‌دنبال بازی فوتبال اندروید می‌گردید در این مقاله بهترین بازی های فوتبال اندروید را برای شما معرفی کرده‌ایم. با زومجی همراه باشید. 

فوتبال ورزش پرطرفداری است که نمی‌توان برای محبوبیت آن، هیچ حد و مرزی قائل شد. محبوبیتی که نه سن و سالی می‌شناسد و نه مختص به منطقه یا کشور خاصی است. چنین محوبیت و پتانسیل بالایی در سرگرم کردن مخاطب، می‌تواند یک ایده‌ی جذاب برای بازی سازان محسوب شود تا نظر علاقه‌مندان به این ورزش محبوب را به ویدیو گیم جلب کنند و البته از این بازار پر سود نیز جا نمانند. البته همان‌طور که کاملا روشن است، این اتفاق مدت‌ها است که توسط مجموعه بازی‌های شناخته شده‌ای مانند بازی PES و بازی FIFA درحال وقوع است و هر سال طبق الگوریتم خاصی، شاهد عرضه نسخه‌هایی از این بازی‌های فوتبالی هستیم.

با اینکه نسخه‌های متفاوت و مخصوصی از این دو بازی پُرطرفدار در موبایل نیز منتشر می‌شوند؛ اما تنوع انتخاب بازی‌های با کیفیت ساخته شده براساس ورزش فوتبال در پلتفرم اندروید، چندان محدود نبوده و با کمی جست و جو می‌توان آثار با ارزش بسیاری را یافت. به‌عنوان مثال می‌توان به بازی‌هایی مانند Dream League Soccer 2021 و World Soccer League اشاره کرد که هر دو توانایی ارائه‌ی یک شبیه‌سازی با کیفیت از ورزش فوتبال را در اندروید دارند. دراین‌میان می‌توان از آثار فانتزی مانند Head Football LaLiga 2021 یا آثار شبیه‌سازی شده از مربیگری فوتبال از جمله Top Eleven نیز نام برد که هرکدام در زمینه‌ای توانایی جذب و سرگرم کردن بازیکنان در سلیقه‌های مختلف را دارند.

در ادامه سعی کرده‌ایم تا با انتخابی محدود از میان محبوب‌ترین بازی‌های برگرفته شده از ورزش فوتبال در اندروید، فهرستی را تهیه کنیم و قابلیت‌ها و ویژگی‌های هریک از این آثار محبوب را شرح دهیم؛ بنابر این اگر شما نیز به این ورزش هیجان‌انگیز علاقه دارید، در ادامه با معرفی بهترین بازی های فوتبال اندروید همراه زومجی باشید.

همچنین در بخش کامنت‌ها نیز می‌توانید دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران زومجی درمیان بگذارید.

به‌روزرسانی:‌ این فهرست با لیستی کاملا جدید در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ به‌روزرسانی شد. 


بازی های فوتبال اندروید

تیم مچستر و نحوه‌ی ضربه آزاد در بازی اندروید Dream League Soccer 2019

۲۰- بازی World Soccer League | ورلد ساکر لیگ

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: mobirix
  • قیمت: رایگان

بازی  World Soccer League ساخته‌ی استودیو Mobirix یک بازی سرگرم کننده و عالی در سبک ورزشی است که مسابقات فوتبال را در سطح با کیفیتی به تصویر می‌کشد. بازی نسبت به حجم کمی که دارد کیفیت نسبتا خوبی را ارائه می‌کند. World Soccer League از نظر کنترل و نحوه‌ی هدایت نیز به خوبی با پلتفرم موبایل سازگار است و بازیکنان را درگیر پیچیدگی خاصی نمی‌کند.

بازی فوتبال World Soccer League دارای تعداد قابل توجهی از تیم‌های ملی و باشگاهی شناخته شده‌ای است. وجود چنین تیم‌های معتبری می‌تواند یک امتیاز مهم برای یک بازی ورزشی محسوب شود و در جذب علاقه‌مندان به فوتبال موفق‌تر عمل کند. اگر به‌دنبال یک تجربه‌ی بی دردسر و البته کامل از ورزش فوتبال در اندروید هستید، World Soccer League می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما محسوب شود.

دانلود بازی World Soccer League 

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Rumble Stars Football

۱۹- بازی Rumble Stars Football | رامبل استارز فوتبال

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Frogmind
  • قیمت: رایگان

بازی فوتبال Rumble Stars Football یک تجربه‌ی خلاقانه و فانتزی از مسابقات فوتبال را ارائه می‌کند و شکل متفاوتی را از این مسابقات ورزشی به تصویر می‌کشد. Rumble Stars Football درواقع یک بازی آنلاین و کارتی است که دو بازیکن را در یک رقابت همزمان مقابل هم قرار می‌دهد. هر بازیکن باید با انتخاب هشت کارت از میان ده‌ها کارت قرار گرفته در بازی تیمی از بازیکنانی را که هرکدام شکلی از یک حیوان یا یک موجود با مزه را به خود گرفته‌اند تشکیل داده و با استراتژی‌های مناسب رقیب خود را مغلوب کند.

بازی از نظر گیم‌پلی به خوبی بازیکن را جذب خود می‌کند و تا حد امکان مانع خسته شده مخاطب خود می‌شود. در هر دور شما باید سعی کنید تا با پرتاب کردن حیوانات مختلف به زمین بازی توپ را به دروازه‌ی مقابل خود برسانید یا مانع گل زدن حریف شوید. هر یک از کارت‌ها از قابلیتی بهره می‌برند و وظیفه‌ی خاصی را تا مدت محدودی انجام می‌دهند. Rumble Stars Football یک بازی واقعا عالی و با کیفیت در زمینه‌ی رقابت‌های آنلاین است که توانایی بالایی در سرگرم کردن بازیکنان و علاقه‌مندان به رقابت‌های فوتبال دارد. در ادامه می‌تونید بازی فوتبال Rumble Stars Football را به‌صورت رایگان از پلی استور دانلود کنید.

دانلود بازی Rumble Stars Football

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Final kick 2020

۱۸- بازی Final kick | فاینال کیک

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Ivanovich Games
  • قیمت: رایگان

ضربات آزاد و پنالتی‌ها در بعضی از مسابقات فوتبال باعث شگفتی‌های عجیب و غریب و به وجود آمدن لحظات شدیدا مهیجی شده‌اند. به‌گونه‌ای که گاهی در چند ثانیه به کلی سرنوشت مسابقه را دگرگون کرده‌اند. بنابراین نمی‌توان ارزش و هیجان اینگونه ضربات را در مسابقات فوتبال نادیده گرفت. از همین رو بازی‌های بسیاری مانند Final kick به‌جای رفتن سراغ شبیه‌سازی کامل از فوتبال به‌طور ویژه رقابت‌هایی از بخش ضربات آزاد و پنالتی‌ها را شبیه‌سازی کرده‌اند.

Final kick شما را در قالب بازیکنان مختلف وارد زمین فوتبال می‌کند تا با زدن ضربات آزاد و پنالتی، تیم خود را پیروز مسابقات کنید. بازی در سطوح پایین، چندان چالش سختی را پیش روی شما قرار نمی‌دهد اما رفته رفته شرایط سخت‌تر خواهد شد و در نتیجه زدن ضربات به توپ دقت بیشتری را از شما می‌طلبد. اگر می‌خواهید مهارت خود را در رویداد‌های مختلفی از ضربات آزاد و پنالتی محک بزنید بازی فوتبال Final kick انتخاب خوبی برای شما است. بازی Final kick در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی Final kick 2020 

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Mini Football

۱۷- بازی Mini Football | مینی فوتبال

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Miniclip.com
  • قیمت: رایگان

استودیو Miniclip که بازی‌های با کیفیت بسیاری را در زمینه‌ی ورزش راهی پلتفرم موبایل کرده است یک بار دیگر با بازی Mini Football به سراغ ورزش پُرطرفدار فوتبال رفته و رقابت‌های آنلاین و شدیدا هیجان‌انگیزی را شکل داده است. Mini Football درواقع یک بازی آنلاین محسوب می‌شود که در هر دور دو بازیکن را مقابل هم قرار می‌دهد.

هر مسابقه پول مشخصی را از بازیکن دریافت می‌کند و در صورت پیروزی جایزه‌ای به بازیکن تعلق می‌گیرد. همچنین سطح مسابقات باهم تفاوت دارند و در نتیجه طبیعی است که ورودی‌های آن‌ها نیز متغیر باشند. روند بازی نیز درست مانند یک فوتبال واقعی پیش می‌رود و تنها بازیکنی پیروز است که گل یا گل‌های بیشتری را به حریف زده باشد. بازی از گرافیک خوبی بهره ‌می‌برد و احتمالا شما را در این زمینه نا امید نخواهد کرد. اگر به‌دنبال یک بازی چند نفره در زمینه‌ی فوتبال هستید، Mini Football یک بازی عالی برای شما محسوب می‌شود. در ادامه می‌توانید بازی Mini Football را به‌صورت رایگان از پلی استور دانلود کنید.

دانلود بازی Mini Football 

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Extreme Football

۱۶- بازی Extreme Football | اکستریم فوتبال

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: 9M Interactive
  • قیمت: رایگان

استودیو 9M Interactive با ساخت بازی Extreme Football و پرداختن به مسابقات فوتبال خیابانی رقابت‌های چند نفره‌ی جذابی را تقدیم علاقه‌مندان به ورزش فوتبال کرده است. Extreme Football یک بازی آنلاین و چند نفره است که بازیکنان را در قالب دو تیم مقابل هم قرار می‌دهد تا با کار تیمی و البته مهارت فردی، سعی کنند تا تیم خود را پیروز مسابقه کنند.

بازی گرافیک بسیار خوبی دارد و جزئیات بالایی را می‌توان در طراحی محیط‌های آن مشاهد کرد. Extreme Football در زمینه‌ی گیم‌پلی نیز می‌تواند حسابی بازیکن را درگیر خود کند و یک تجربه‌ی هیجان‌انگیز و منحصربه‌فردی را در مقایسه با دیگر آثار چند نفره فوتبالی برای مخاطبان خود رقم بزند. بازی فوتبال Extreme Football را می‌توانید به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Extreme Football 

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Captain Tsubasa ZERO

۱۵- بازی Captain Tsubasa ZERO Miracle Shot | کاپیتان سوباسا

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: GMO GP, Inc
  • قیمت: رایگان

کاپیتان سوباسا نام یکی از معروف‌ترین انیمه‌های فوتبالی است که باعث علاقه‌مند شدن خیلی‌ها به ورزش فوتبال شد. انیمه‌ای که با گذشت سال‌ها از پخش اولین قسمت آن، هنوزم محبوبیت عجیبی و غریبی دارد و آوردن نامش به‌تنهایی می‌تواند خاطرات لذت بخشی بسیاری را زنده کند. محوبیت بالای انیمه فوتبالیست ها باعث ساخت بازی‌های مختلفی براساس این مجموعه شد. بازی فوتبالیست های اندروید یک نمونه‌ی با کیفیت از این انیمه محبوب محسوب می‌شود.

بازی کاپیتان سوباسا زیرو میراکل شات داستان سوباسا و مسابقات هیجان‌انگیز آن را روایت می‌کند که این بار کمی متفاوت‌تر از انیمه‌ها دنبال می‌شود. زیرا این‌بار شما باید هدایت و کنترل تیم را به عهده بگیرید و داستان را پیش ببرید. همچنین بازی از بخش‌های مختلفی نیز بهره می‌برد و به غیر از بخش داستانی رویداد‌ها و سناریو‌های دیگری را نیز پیش روی شما قرار می‌دهد. اگر شما نیز جزو طرفداران این انیمه‌ی دوست داشتنی و خاطر انگیز هستید بازی Captain Tsubasa ZERO Miracle Shot را در اندروید از دست ندهید.

دانلود بازی Captain Tsubasa ZERO Miracle Shot 

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید SkillTwins: Soccer Game

۱۴- بازی SkillTwins: Soccer Game | اسکیل تویینز

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Hello There Games
  • قیمت: رایگان

این‌بار هم با یک بازی متفاوت و خلاقانه مواجه هستیم که بدون به تصویر کشیدن کامل مسابقات فوتبال می‌تواند در سطح بالایی علاقه‌مندان و مخاطبان ورزش فوتبال را سرگرم خود کند. بازی فوتبال SkillTwins: Soccer Game شما را با دوقلو‌هایی با نام‌های Josef و Jakob همراه می‌کند تا با کنترل آن‌ها، از مراحل بسیاری عبور کنید. دوربین بازی به‌صورت سوم شخص است و بازیکن نیز باید در هر مرحله، توانایی خود را در پشت سر گذاشتن حریف و به ثمر رساندن گل به اثبات برساند.

بازی گرافیک مناسبی دارد و در زمینه‌ی شخصی‌سازی نیز می‌تواند سرگرم کننده واقع شود. SkillTwins: Soccer Game دارای مراحل بسیار زیادی است که در شهر‌ها و مکان‌های متفاوتی دنبال می‌شود. بنابر این با یک بازی طولانی روبه‌رو هستیم که می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم نگه‌دارد. بازی فوتبال SkillTwins: Soccer Game را می‌توانید به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود کنید. همچین لازم به ذکر است که بازی دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است و ممکن است برای بعضی از امکانات، نیاز به پرداخت هزینه‌هایی باشد.

دانلود بازی SkillTwins: Soccer Game

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Perfect Kick 2

۱۳- بازی Mobile Football | موبایل فوتبال

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Gamegou Limited
  • قیمت: رایگان

در ابتدا باید اخطار داد که اگر از اعتیاد به بازی‌های ویدیویی ترس دارید، احتمالا نباید ریسک تجربه‌ی Mobile Football را به جان بخرید. زیرا Mobile Football که درواقع نسخه‌ی دوم بازی Perfect Kick محسوب می‌شود و تجربه‌ی واقعا اعتیادآوری را تقدیم بازیکنان می‌کند. روند بازی به‌گونه‌ای است که دو بازیکن مقابل هم قرار گرفته و هر بار یک نفر در جایگاه دروازه‌بان و نفر بعدی به‌عنوان زننده‌ی ضربه به توپ قرار می‌گیرند.

گیم‌پلی بازی در کشیدن انگشت روی صفحه خلاصه می‌شود و بازیکنان می‌توانند به این صورت مسیر توپ و جهت پریدن درواز‌ه‌بان را مشخص کنند. البته برای ماهر شدن در زدن ضربات و پرش برای مهار توپ‌ها، باید صبر و حوصله داشت و در مسابقات بسیاری شرکت کرد. بازی Mobile Football یک اثر اعتیاد آور و جذاب در سبک ورزشی محسوب می‌شود و می‌تواند حسابی شما را پای موبایلتان میخکوب کند. در ادامه می‌توانید بازی فوتبال Mobile Football از پلی استور به‌صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی Mobile Football 

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Online Soccer Manager

۱۲- بازی Online Soccer Manager | آنلاین ساکر منیجر

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Gamebasics BV
  • قیمت: رایگان

اگر اهل دنبال کردن مسابقات فوتبال باشید احتمالا از ارزش بالای جایگاه مربی و تاثیر گذاری آن بر تیم، مطلع هستید. بازی فوتبال Online Soccer Manager به بهترین شکل سعی کرده است تا به جزئیات مدیریتی یک باشگاه فوتبال بپردازد و جنبه‌های واقع‌گرایانه‌ای را از آن را به تصویر بکشد. بازی مدریت صفر تا صد یک تیم فوتبال را به شما می‌سپارد و دست شما را برای هرگونه تغییری باز می‌گذارد.

بازی فوتبال Online Soccer Manager رقابت‌های چند نفره‌ی جذابی را در زمینه‌ی مربیگری و مدریت تیم شکل می‌دهد. در چنین رقابت‌هایی بیشتر از هرچیزی خلاقیت و نوع تاکتیک است که باعث شکست یا بُرد تیم‌ها می‌شود. درنهایت باید گفت که بازی فوتبال Online Soccer Manager یک تجربه‌ی کامل و با کیفیت از شبیه‌سازی مدیریت فوتبال محسوب می‌شود که علاقه‌مندان به ورزش فوتبال، نباید تجربه‌ی این بازی اندرویدی را از دست بدهند.

دانلود بازی Online Soccer Manager 

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Soccer Stars

۱۱- بازی Soccer Stars | ساکر استارز

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Miniclip.com
  • قیمت: رایگان

استودیو Miniclip بازی‌های با کیفیت بسیاری را در سبک ورزشی برای پلتفرم اندروید منتشر کرده است و می‌توان عنوان‌های محبوب و شناخته شده‌ی بسیاری را در کارنامه‌ی درخشان آن، مشاهده کرد. Soccer Stars را می‌توان یکی از بازی‌های جاودانه‌ی استودیو Miniclip به حساب آورد که به‌دلیل کیفیت بالای آن، همچنان از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

بازی فوتبال Soccer Stars نیز قصد ارائه‌ی یک فوتبال واقع گرایانه را به بازیکنان ندارد. درواقع بازی به‌صورت آنلاین و به وسیله‌ی مهره‌ها روی یک سطح صاف برگزار می‌شود. بازی به‌صورت نوبتی به هر بازیکن فرصتی برای زدن یک ضربه می‌دهد تا توپ را به‌نوعی به دروازه‌ی حریف خود برساند. نحوه‌ی کشیدن مهره‌ها و دقت در ضربه زدن، همه از موارد سرنوشت سازی در بازی Soccer Stars محسوب می‌شوند. اگر به‌دنبال یک بازی آنلاین و اعتیادآور در سبک ورزشی هستید، بازی فوتبال Soccer Stars را از دست ندهید.

دانلود بازی Soccer Stars 

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Stickman Soccer 2018

۱۰- بازی Stickman Soccer | استیکمن ساکر 

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Djinnworks GmbH
  • قیمت: رایگان

Stickman Soccer یک بازی آفلاین و خوش ساخت در سبک ورزشی است که مسابقات فوتبال را به شکل با مزه و سرگرم کننده‌ای تقدیم مخاطبان خود می‌کند. بازی شاید از نظر گرافیکی و طراحی کاراکتر واقع گرایانه نباشد اما می‌تواند تجربه‌ی نسبتا کاملی از رویداد‌های فوتبالی را در اختیار شما بگذارد به‌ویژه می‌توان رویداد‌هایی معتبری مانند جام جهانی و لیگ‌های مختلف را در بازی Stickman Soccer تجربه کرد.

همچنین بازی گیم‌پلی روان و ساده‌ای دارد و به خوبی با شرایط موبایل سازگار است. Stickman Soccer استادیو‌م‌ها و تیم‌های معتبر بسیاری را در خود جای داده است و می‌تواند تجربه‌ی واقع گرایانه‌ای را در این بخش برای بازیکنان رقم بزند. اگر شما نیز جزو طرفداران ورزش فوتبال هستید، Stickman Soccer می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم نگه‌دارد. بازی استیکمن ساکر تا به‌امروز در سال ۲۰۲۱ به‌روزرسانی‌های متعددی را دریافت کرده است.

دانلود بازی Stickman Soccer 

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Score! Match

۹- بازی Score! Match | اسکور مچ

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: First Touch Games Ltd
  • قیمت: رایگان

Score! Match را می‌توان یک بازی خلاقانه و بسیار سرگرم کننده در سبک ورزشی دانست که از نظر گیم‎‌پل، تفاوت‌های بسیاری با دیگر آثار ساخته شده در این سبک دارد. Score! Match یک بازی آنلاین است که دو بازیکن را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد تا به یک فوتبال واقع‌گریانه و جذاب بپردازند. اما نوع کنترل و گیم‌پلی بازی نقطه قوتی است که آن را با دیگر آثار مشابه متمایز کرده است.

در بازی Score! Match بازیکنان، تنها جهت و نحوه‌ی ضرباتی که فوتبالیست‌ها به توپ وارد می‌کنند را کنترل و هدایت می‌کنند. درست زمانی‌که بازیکن قصد ضربه زدن به توپ را دارد بازی متوقف می‌شود تا بازیکن با لمس خود جهت و شدت ضربه را مشخص کند. بازی فوتبال Score! Match می‌تواند تجربه‌ی متفاوتی را از ورزش فوتبال برای شما رقم بزند. همچنین اگر قصد تجربه‌ی بازی Score! Match را به‌صورت تک نفره دارید می‌توانید نسخه‌ی آفلاین این بازی را با نام Score! Hero 2 دانلود و نصب کنید. Score! Match به‌صورت رایگان در پلی‌استور در دسترس است.

دانلود بازی Score! Match

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Top Eleven

۸- بازی Top Eleven - تاپ ایلون

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Nordeus
  • قیمت: رایگان

 در زمینه‌ی مدیریت فوتبال می‌توان بازی‌های خوب بسیاری را نام بُرد؛ اما اگر صحبت از بهترین‌های این سبک باشد نمی‌توان اشاره‌ای به بازی با کیفیت Top Eleven نداشت. بازی به‌صورت آنلاین دنبال می‌شود و به شما اجازه می‌دهد تا خلاقیت فوتبالی خود را به‌صورت آزادانه روی تیم خود پیاده کنید. از چیدمان متنوع ترکیب‌ها گرفته تا تمرین دادن بازیکنان در بخش‌ها مختلف همگی دست بازیکن را در انتخاب‌های مختلف باز می‌گذارند.

سال‌ها از عرضه‌ی بازی فوتبال Top Eleven می‌گذرد و همچنان سازندگان با به‌روزرسانی‌های مختلف، تغییرات و گاهی ویژگی‌های جدیدی را روی آن اعمال می‌کنند. اگر گاهی منتقد نحوه‌ی مدریت تیم مورد علاقه‌ی خود بودید Top Eleven می‌تواند فرصتی را در اختیار شما قرار دهد تا به‌صورت واقع‌گرایانه‌ای با بعضی از چالش‌های مدیریتی یک تیم فوتبال در سطح جهانی روبه‌رو شوید و ذهن فوتبالی خود را به چالش بکشید. در ادامه می‌توانید بازی فوتبال Top Eleven را به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Top Eleven 

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Flick Kick Football Legends

۷- بازی Flick Kick Football Legends | فلیک کیک فوتبال لجندز

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: PIKPOK
  • قیمت: رایگان

بازی Flick Kick Football Legends از سال‌های دور ورزش فوتبال می‌گوید و بازیکنان افسانه‌ای این دوران طلایی را به تصویر می‌کشد. بازی از گرافیک کارتونی بهره می‌برد و حس و حال جذابی را به بازیکن منتقل می‌کند. Flick Kick Football Legends از نظر گیم‌پلی نیز می‌تواند تجربه‌ی متفاوت و حتی اعتیادآوری را به شما منتقل کند.

در هر مسابقه بازیکن باید با زاویه دید اول شخص، ضربه‌ای را به توپ وارد و بازی را پیش ببرد. علاوه‌بر پاس و شوت، بازیکن باید در دفاع نیز شرکت و با لمس به موقع مسیر توپ را منحرف کند. درنهایت باید گفت Flick Kick Football Legends با کیفیت بالای خود به خوبی می‌تواند علاقه‌مندان به ورزش فوتبال را سرگرم و تا مدت‌ها درگیر گیم‌پلی اعتیادآور خودش کند.

دانلود بازی Flick Kick Football Legends

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Head Football LaLiga 2021

۶- بازی Head Football LaLiga 2021 | هد فوتبال لالیگا ۲۰۲۱

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: La Liga Nacional de Fútbol Profesional
  • قیمت: رایگان

بازی فوتبال Head Football LaLiga 2021 یک بازی سرگرم کننده و تفننی از ورزش فوتبال محسوب می‌شود. در بازی Head Football LaLiga 2021 بازیکن باید تنها با کنترل یکی از فوتبالیست‌ها سعی کند تا با شوت و ضربه‌ی سر توپ را به دروازه‌ی حریف برساند. البته بازی مخلوطی از دفاع و حمله است و نباید از دروازه‌ی خود نیز غافل شد.

بازی هد فوتبال لالیگا از گرافیک طنزگونه‌ای بهره می‌برد و در زمینه‌ی گیم‌پلی نیز می‌تواند شما را راضی نگه‌دارد. نحوه‌ی کنترل بازی چندان پیچیدگی خاصی ندارد و به‌راحتی می‌توان به آن مسلط شد اما برای کسب مهارت و یادگیری برای واکنش‌های به موقع در شرایط سخت، باید برای مدتی وقت خود را صرف انجام مسابقات و رویداد‌های بازی کنید. بازی فوتبال Head Football LaLiga 2021 می‌تواند اوقات خوش و مهیجی را برای طرفداران ورزش فوتبال رقم بزند.

دانلود بازی Head Football LaLiga 2021

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Football Strike

۵- بازی Football Strike | فوتبال استرایک

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Miniclip.com
  • قیمت: رایگان

استودیو مینی کلیپ آثار با ارزش بسیاری را در سبک ورزشی برای پلتفرم اندروید عرضه کرده است که در این فهرست هم شاهد چند نمونه‌ی فوتبالی از آن بوده‌ایم. فوتبال استرایک یکی دیگر بازی‌های با کیفیت این استودیو خوش آوازه محسوب می‌شود که موفق به جذب بازیکنان بسیاری به خود شده است. بازی فوتبال Football Strike نیز قصد ارائه‌ی یک بازی فوتبالی کامل را ندارد و صرفا بازیکنان را وارد رویداد‌هایی از ضربات آزاد و پنالتی می‌کند.

بازی حالت‌های مختلفی از جمله Shooting Race و Free Kicks را در خود جای داده و در هرکدام تجربه‌ی جذاب و هیجان‌انگیزی را به مخاطبان خود منتقل می‌کند. Football Strike گرافیک خوبی دارد و در زمینه‌ی گیم‌پلی نیز مانند دیگر بازی‌های جذاب استودیو Miniclip احتمالا تا مدت‌ها شما را مجذوب خود نگه‌می‌دارد. بازی فوتبال Football Strike مانند دیگر آثار ورزشی استودیو مینی کلیپ از ارزش تجربه‌ی بالایی برخوردار است و به‌راحتی می‌توان آن را به علاقه‌مندان ورزش فوتبال پیشنهاد کرد. در ادامه نیز می‌توانید بازی Football Strike را به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Football Strike 

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Football Manager 2021 Mobile

۴- بازی Football Manager 2021 Mobile | فوتبال منیجر ۲۰۲۱ 

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: SEGA
  • قیمت: ۸.۹۹ دلار

بازی فوتبال Football Manager برای کسانی ساخته شده است که می‌خواهند به معنای واقعی خود را در درگیر جزئی‌ترین مسائل مدیریتی در ورزش فوتبال کنند. Football Manager 2021 Mobile یک بازی واقع‌گرایانه و پُرجزئیات در زمینه‌ی مدریت فوتبال است که توانایی بالایی در به چالش کشیدن مهارت‌های مدیریتی شما دارد.

بازی فوتبال Football Manager 2021 Mobile دارای بخش‌های مختلفی است که در هر کدام تجربه‌ی جذاب و متفاوتی را برای شما رقم خواهد زد. به‌عنوان مثال در بخشی می‌توانید با انتخاب یک تیم کنترل آن را به عهده بگیرید و سعی کنید تا با مدیریتی صحیح موفقیت‌های مختلفی را کسب کنید. اگر به مربیگری و مدیریت باشگاه فوتبال علاقه‌دارید، به هیچ وجه تجربه‌ی بازی Football Manager 2021 Mobile در اندروید از دست ندهید. بازی Football Manager 2021 Mobile با قیمت ۸.۹۹ دلار در پلی‌استور در دسترس است.

دانلود بازی Football Manager 2021 Mobile

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Dream League Soccer 2021

۳- بازی Dream League Soccer 2021 | دریم لیگ ساکر ۲۰۲۱

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: First Touch Games Ltd
  • قیمت: رایگان

 به جرات می‌توان گفت که سری بازی‌های Dream League Soccer یکی از پرطرفدارترین و  بهترین مجموعه بازی‌های فوتبالی در اندروید محسوب می‌شوند. حال در نسخه‌ی Dream League Soccer 2021 نیز مانند نسخه‌های گذشته، شاهد به تصویر کشیده شدن یک فوتبال واقع‌گرایانه هستیم که هم به‌صورت چند نفره و هم تکر نفره، به خوبی می‌تواند بازیکنان را جذب و سرگرم خود کند.

بازی از گرافیک بسیار خوب و فیزیک واقع گرایانه‌ای بهره می‌برد و در زمینه‌ی گیم‌پلی نیز می‌توان آن را جزو چند بازی برتر سبک ورزشی دسته‌بندی کرد. Dream League Soccer 2021 علاوه‌بر حالت‌های مختلف تک نفره، رویداد‌ها و مسابقات چند نفره را نیز شامل می‌شود و به‌طور کلی دست بازیکن را در انتخاب حالت‌های مختلف برای انجام بازی باز می‌گذارد. بازی فوتبال Dream League Soccer 2021 یک بازی عالی در زمینه‌ی شبیه‌سازی فوتبال محسوب می‌شود و با خیال راحت می‌توان آن‌را به طرفداران ورزش فوتبال پیشنهاد کرد.

دانلود بازی Dream League Soccer 2021

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید eFootball PES 2021

۲- بازی eFootball PES 2021 | بازی PES 2021 موبایل

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: KONAMI
  • قیمت: رایگان

احتمالا تمامی دنبال کنندگان بازی‌های ویدویی در سبک ورزشی، با نام‌هایی مانند سری PES آشنایی دارند. مجموعه‌ی محبوب PES که یک شبیه‌سازی عالی از سری مسابقات فوتبال را ارائه می‌کند مدت‌ها است که با عرضه‌ی نسخه‌های متعدد روی کنسول‌ها بازیکنان بسیاری را جذب خود کرده است؛ علاوه‌بر کنسول‌ها شرکت KONAMI نسخه‌های مختلفی را برای موبایل نیز عرضه کرده است تا بازیکنان این پلتفرم هم از تجربه‌ی این شبیه‌ساز فوتبالی جذاب محروم نشوند.

بازی فوتبال eFootball PES 2021 از نظر گیم‌پلی به خوبی با صفحات موبایل سازگار است و مشکل یا پیچیدگی خاصی را برای بازیکن به وجود نمی‌آورد. همچنین اگر از موبایل قدرتمندی بهره می‌برید احتمالا از گرافیک بازی و طراحی کلی آن نیز راضی خواهید بود. eFootball PES 2021 مانند دیگر نسخه‌های این مجموعه از جنبه‌های مختلف یک تجربه‌ی فوتبالی عالی محسوب می‌شود و می‌تواند تا مدت‌ها بازیکنان و طرفداران سری بازی‌های ورزشی را سرگرم نگه‌دارد. بازی فوتبال eFootball PES 2021 در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی eFootball PES 2021 

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید FIFA Soccer

۱- بازی FIFA Soccer | فیفا ساکر موبایل

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: ELECTRONIC ARTS
  • قیمت: رایگان

سری بازی‌های فیفا که درست مانند بازی های PES از قطب‌های اصلی بازی‌های فوتبالی در کنسول‌ها محسوب می‌شود، با عرضه بازی فیفا ساکر برای اندروید، سعی کرده است تا بازیکنان این پلتفرم را نیز با شبیه‌ساز فوتبالی خود همراه کند. FIFA Soccer یک بازی آنلاین است و رقابت‌های هیجان‌انگیز و نفس‌گیری از فوتبال را میان بازیکنان به وجود می‌آورد.

بازی فوتبال FIFA Soccer تغریبا تمامی تیم‌ها و لیگ‌های مهم و شناخته شده‌ی جهان را در خود جای داده است تا بازیکنان به‌راحتی بتوانند تیم مورد علاقه‌ی خود را انتخاب و در رقابت‌های مختلف جهانی شرکت کنند. FIFA Soccer گرافیک بسیار خوبی دارد و طی آپدیت‌های متعددی که از زمان عرضه دریافت کرده است علاوه‌بر محتوای جدید، می‌توان بهبود‌های عمده‌ای را در زمینه‌ی گرافیک در آن مشاهده کرد. بازی FIFA Soccer ساخته شرکت الکترونیک آرتز یک بازی اعتیادآور و با کیفیت از ورزش فوتبال شمرده می‌شود که طرفداران ورزش فوتبال به هیچ‌وجه نباید تجربه‌ی آن را روی پلتفرم اندروید از دست بدهند.

دانلود بازی FIFA Soccer

دانلود گوگل پلی Google Play


پرسش‌های متداول

بهترین بازی های فوتبالی اندروید آفلاین کدام ها هستند؟

اگر بدون اینترنت می‌خواهید بازی فوتبال بازی کنید می‌توانید دو بازی محبوب FIFA Mobile Soccer و Pro Evolution Soccer Game را برای تجربه دانلود کنید. اگر بازی جمع‌و جور تر می‌خواهید، دو بازی Dream League Soccer و Score Hero Soccer Game را توصیه می‌کنیم.

آیا بازی فوتبال اندروید را می‌توانیم با دسته بازی کنیم؟

بله نسخه ۲۰۲۱ دو بازی Pes و فیفا از کنترلر پشتیبانی می‌کنند. در هر بازی شیوه پشتیبانی یا عدم پشتیبانی کاملا متفاوت است.

لطفا برای به‌روزرسانی‌های آینده به ما بگین که جای چه بازی‌هایی در فهرست زومجی خالی است. تا در به‌روزرسانی‌های بعدی به لیست اضافه کنیم.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده