نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵

بازی Rainbow Six Siege را رایگان تجربه کنید؛ تاخیر در انتشار آپدیت بازی

سازندگان Rainbow Six Siege اعلام کردند که آپدیت جدید بازی با چند روز تاخیر منتشر می‌شود. همچنین برای مدت محدودی بازی به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. 

با اینکه بازی Rainbow Six Siege در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، اما یوبی سافت پشتیبانی خیلی خوبی از این بازی داشته و تا به امروز محتویات زیادی برای آن منتشر کرده است. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شده که علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را به صورت رایگان برای مدت محدودی تجربه کنند. مدت زمان در دسترس بودن و آغاز شدن نسخه رایگان بازی بسته به پلتفرم‌ها متفاوت است و در ادامه می‌توانید زمان دقیق را مشاهده کنید:

  • پلی استیشن 4: از ساعت ۱۸:۳۰ پنج‌شنبه ۲ شهریور به وقت ایران تا ساعت ۱۸:۳۰ دوشنبه ۶ شهریور
  • ایکس باکس وان: از ساعت ۱۱:۳۰ صبح پنج‌شنبه ۲ شهریور به وقت ایران تا ساعت ۱۱:۳۰ صبح دوشنبه ۶ شهریور
  • پی سی: از ساعت ۲۱:۳۰ پنج‌شنبه ۲ شهریور به وقت ایران تا ساعت ۰۰:۳۰ سه‌شنبه ۷ شهریور

بازی همچنین از تاریخ ۲ شهریور تا ۱۳ شهریور با ۵۰ درصد تخفیف قابل خرید است. به‌علاوه تمامی پیشرفت‌های شما در طول نسخه رایگان، در صورت خرید نسخه کامل به آن منتقل خواهند شد. همچنین طبق اعلام یوبی‌سافت، آپدیت بعدی بازی Rainbow Six Siege با نام Operation Blood Orchid که پیش از این قرار بود ۷ شهریور منتشر شود، با تغییراتی در زمان انتشار رو‌به‌رو شده است. به این صورت که از تاریخ ۷ شهریور، تنها کاربران پی‌سی از طریق سرور‌های تست به محتویات آپدیت دسترسی خواهند داشت و Operation Blood Orchid برای انتشار نهایی روی همه پلتفرم‌ها در تاریخ ۱۴ شهریور برنامه‌ریزی شده است. 

آپدیت جدید بازی قرار است یک نقشه در شهر هونگ‌کونگ به آن اضافه کند و همچنین کاربران به سه کاراکتر جدید دسترسی خواهند داشت. طبق اعلام یوبی‌سافت، این آپدیت، بزرگ‌ترین بروزرسانی است که تا به امروز برای بازی منتشر شده است. 


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده