نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

تاریخ انتشار نسخه واقعیت مجازی بازی های Fallout 4 ،Skyrim و Doom

کمپانی بتسدا امروز تاریخ انتشار نسخه واقعیت مجازی بازی‌های Skyrim، Fallout 4 و Doom را اعلام کرد. 

بتسدا از جمله کمپانی‌هایی است که قصد دارد بازی‌هایی واقعیت مجازی در حد و اندازه بازی‌های بزرگ ساخته و منتشر کند و برای این منظور هم ابتدا سراغ سه مورد از بهترین بازی‌هایش یعنی Skyrim، Fallout 4 و Doom رفته و از مدت‌ها پیش، نسخه واقعیت مجازی آن‌ها را تایید کرده است. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این شرکت تاریخ انتشار این سه بازی را اعلام کرده است. اولین بازی واقعیت مجازی بتسدا، Fallout 4 VR خواهد بود که در تاریخ ۲۰ مهر (۱۲ اکتبر) به صورت انحصاری برای هدست وایو منتشر خواهد شد. هنوز هیچ اشاره‌ای به انتشار این بازی روی هدست‌های دیگر نشده است. 

بازی بعدی، Skyrim VR خواهد بود که ۲۶ آبان برای پلی استیشن VR منتشر می‌شود و در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸، برای وایو نیز منتشر خواهد شد. آخرین بازی هم Doom VFR خواهد بود که قرار است ۱۰ آذر (۱ دسامبر) برای پلی‌استیشن VR و وایو منتشر شود. 

بازی‌های Skyrim VR و Fallout 4 VR، همان نسخه‌های اصلی بازی در قالب واقعیت مجازی خواهند بود که البته تغییراتی در کنترل آن‌ها اعمال شده تا بازی‌ها برای اجرا در حالت واقعیت مجازی مناسب باشند. اما بازی Doom VFR یک تجربه جدید است و تفاوت‌های زیادی با بازی Doom منتشر‌شده در سال ۲۰۱۶ خواهد داشت. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده