نویسنده: محسن وزیری
// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

فیلم جوکر به تهیه کنندگی مارتین اسکورسیزی در دست ساخت است

فیلم مستقل جوکر که داستان اولیه‌ی او را روایت می‌کند، خارج از دنیای سینمایی دی‌سی به تهیه کنندگی مارتین اسکورسیزی در حال ساخت است.

یکی از برترین کاراکترهای تمام اعصار کتاب‌های کمیک بالاخره یک فیلم مستقل خواهد داشت که هیچ ارتباطی به دیگر فیلم‌های دی‌ سی ندارد و مشخصا بازیگر شخص جوکر، جرد لتو نخواهد بود. این فیلم ادای احترامی خواهد بود فیلم‌های دهه‌ هشتاد مارتین اسکورسیزی که خود او نیز نظارت مستقیم بر پروژه دارد و همین نکته جذابیت خبر ساخت فیلم جوکر را دو چندان کرده است.

فیلم جوکر در مراحل اولیه‌ی فیلمنامه‌نویسی است و تاد فیلیپس و اسکات سیلور (فیلمنامه‌نویس‌های سری The Hangover و فیلم 8Miles) مشغول قلم زدن فیلمنامه‌ی جوکر هستند. تاد فیلیپس هم کارگردان فیلم خواهد بود و در کنار اسکورسیزی، به عنوان تهیه‌کننده هم حضور خواهد داشت. فیلم Joker یک اثر تاریک، خشن و سنگین خواهد بود که در اوایل دهه ۸۰ گاتهام اتفاق می‌افتد و قرار نیست شبیه یک فیلم دی‌سی باشد و بیشتر به فیلم‌های اسکورسیزی از آن دوران مانند «راننده تاکسی»، «گاو خشمگین» و «سلطان کمدی» می‌ماند.

با توجه به این توضیحات به نظر می‌رسد با یک فیلم حسابی طرفیم و با اینکه سازنده‌ی سری The Hangover سکان هدایت آن را به دست گرفته، اما حضور کسی مثل مارتین اسکورسیزی پشت فیلم اعتبار بسیاری به آن می‌دهد. همچنین فیلم در هیچ‌کدام از سری‌های فعلی دی‌سی نخواهد بود و بار دیگر شاهد بازیگر جدیدی در نقش جوکر خواهیم بود. جرد لتو جدیدترین جوکر سینماست که در فیلم بدساخت Suicide Squad حضوری نه چندان بلند داشت و اگر قسمت دوم فیلم ساخته شود، باز هم در شمایل جوکر بازخواهد گشت اما حضور او در فیلم Harley Quinn تایید شده است. داستان منشا شکل‌گیری شخصیت جوکر بدین معناست که با یک بازیگر جوان‌تر طرفیم اما اینکه چه کسی دیوانه‌ی گاتهام شود، به این زودی‌ها مشخص نخواهد شد.


منبع Gizmodo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده