نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹

نام و مدت زمان قسمت هفتم فصل هفتم سریال Game of Thrones اعلام شد

شبکه پرطرفدار HBO به تازگی نام و مدت زمان پخش جدیدترین و آخرین قسمت از فصل هفتم سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) را به طور رسمی اعلام کرد.

آخرین قسمت از فصل 7 سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) به تازگی از طرف شبکه HBO با عنوان The Dragon and the Wolf (اژدها و گرگ) نام گذاری شده است. این نام ممکن است اشاراتی به دنریس تارگرین، جان اسنو و همکاری رو به رشدی که در بین آنها وجود دارد داشته باشد. باتوجه به اتفاقاتی که جدیدترین قسمت این سریال یعنی Beyond the Wall (آن سوی دیوار) به دنبال داشت، این عنوان حس خوبی می‌دهد و کاملا انتخاب این نام قابل درک است.

به طور دقیق می‌توان گفت که مدت زمان پخش آخرین قسمت فصل جاری سریال بازی تاج و تخت، ۷۹ دقیقه و ۴۳ ثانیه خواهد بود که همین زمان به سادگی آن را به طولانی‌ترین قسمت کل سریال تا به امروز می‌کند.

قسمت قبل یعنی Beyond the Wall رکورد طولانی‌ترین قسمت را با مدت زمان ۷۰ دقیقه شکسته بود. قبل از آن هم این رکورد در اختیار آخرین قسمت فصل ۶ با نام The Winds of Winter (بادهای زمستان) با مدت زمان ۶۸ دقیقه بود. اما این رکورد بعد از پخش قسمت هفتم و آخرین قسمت این فصل، شکسته خواهد شد و در اختیار قسمت هفتم قرار خواهد گرفت.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده