// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

بسته الحاقی جدید بازی Sniper Ghost Warrior 3 معرفی شد

استودیو CI Games با انتشار تریلری از جدیدترین بسته الحاقی بازی Sniper Ghost Warrior 3 با نام The Sabotage رونمایی کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو سی‌آی گیمز (CI Games) اعلام کرد که در حال توسعه یک بسته الحاقی جدید برای بازی Sniper Ghost Warrior 3 است، که قرار است یک حالت کمپین تک‌نفره را به این بازی اضافه کند.

وقایع داستانی این کمپین، پیش‌درآمدی از داستان اصلی این بازی است. در این کمپین شاهد کاراکتری به نام رابرت نورث هستیم که در واقع برادر شخصیت اصلی بازی Sniper Ghost Warrior 3 است و در آن سو شخصیت جوناتان نورث را می‌بینیم که در کنار یکدیگر به نبرد با گروه 23 Society می‌روند. در DLC جدید، نورث با خرابکاری در ارتش گرجی که به دست جنرال اوتر لئونیدز هدایت می‌گردد، زمینه را برای شکل‌گیری یک انقلاب جدایی طلبانه فراهم می‌کند.

بسته الحاقی جدید محتویات زیادی را از جمله محیط‌های جدید، سلاح‌های جدید، ماموریت‌های جدید و اتومبیل‌های جدید در خود گنجانده است. بسته الحاقی The Sabotage قرار است در تاریخ ۱۴ شهریور ماه (۵ سپتامبر) به بازی تیراندازی Sniper Ghost Warrior 3 اضافه شود و در اختیار کاربران ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و  کامپیوتر قرار گرفته شود.

در ادامه می‌توانید تریلر کوتاه (تیزر) محتوای یاد شده را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

در خبر‌های دیگر مربوط به این بازی می‌توانید توضیحات سازندگان پیرامون اشتباهات آنها در روند توسعه این بازی را در زومجی مطالعه کنید. بازی مذکور در زومجی نمره ضعیف ۴ را از آن خود کرده است که در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی Sniper Ghost Warrior 3 را مطالعه کنید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده