نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

تریلر جدیدی از فیلم Blade Runner 2049 منتشر شد

از آنجایی که تنها چند هفته تا اکران فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر 2049) باقی مانده، تریلری از آن منتشر شده که تمرکز بیشتری روی داستان و شخصیت‌های اصلی دارد.

بعد از مدت‌های طولانی انتظار برای دنباله فیلم علمی تخیلی و کلاسیک Blade Runner (بلید رانر)، گویا قرار است قسمت دوم آن ماه اکتبر روی پرده سینماها به اکران عمومی دربیاید و به همین منظور تریلر جدیدی امروز از این اثر مورد انتظار منتشر شد. این تریلر، خیلی بیشتر از تریلرهای قبلی روی داستان اصلی فیلم تمرکز دارد و همچنین نشان می‌دهد و تایید می‌کند که جرد لتو به عنوان یکی از شخصیت‌های منفور و تبه‌کار فیلم ظاهر خواهد شد. شما در انتهای همین پست می‌توانید جدیدترین تریلر فیلم Blade Runner 2049 را مشاهده و دانلود کنید.

در فیلم بلید رانر 2049 ما شاهد هنرنمایی ستارگانی مانند رایان گاسلینگ، هریسون فورد، آنا د آرماس و رابین رایت خواهیم بود. همچنین این فیلم توسط کارگردان فیلم Arrival (ورود) و فیلم Sicario (سیکاریو) یعنی دنی ویلنوو کارگردانی خواهد شد.

در یکی از مصاحبه‌های اخیری که دنی ویلنوو با گزارشگر سایت اسلش فیلم داشت، یکی از مهم‌ترین دلایلی را که بر اساس آنها تصمیم گرفت بازسازی این فیلم را بر عهده بگیرد عنوان کرد. او در این مصاحبه توضیح داد:

من به خودم گفتم: «آنها این فیلم را خواهند ساخت. مهم نیست ما چه فکری پیش خودمان می‌کنیم؛ استودیو پیش خواهد رفت و این فیلم را خواهد ساخت». من نمی‌دانم در این کار موفق می‌شوم یا خیر، اما می‌دانم که در این راه تمام عشق و استعداد و حرفه خودم را قرار می‌دهم و با تمام قوا پیش خواهم رفت. من سخت کار می‌کنم. من نمی‌خواستم کارگردانی این فیلم به دست فردی بیفتد که هیچ تصوری از آن ندارد و مانند من عاشق بازسازی آن نیست و قرار نیست در راه ساخت این فیلم سخت کار کند. من قبلا می‌ترسیدم که بفهمم دنباله‌ای برای فیلم Blade Runner قرار است ساخته شود، اما گفتم که حالا قرار است چه کار کنم و اگر بتوانم با تمام سعی و قوای خودم پیش بروم، فیلم خوبی از آب درخواهد آمد.

ویلنوو در ادامه توضیح داد که امیدوار است بتواند این فیلم را با همان روند و پیشروی داستان قسمت اول بسازد که این دو قسمت تا حدودی با هم تطابق داشته باشند. ویلنوو عقیده داشت که تمامی احساساتی که در قسمت اول وجود داشت و به بیننده القا می‌شد، باید در قسمت دوم هم وجود داشته باشد. او در ادامه عنوان کرد:

در قسمت اول یک حس افسردگی و دلگیری و خلاء شخصیتی خاصی حاصل از تنهایی وجود داشت. یک نوع حس پارانویا درونی درباره خود؛ انگار که می‌گفت من می‌خواهم و باید برای قسمت دوم هم زنده بمانم. من می‌خواهم جذابیت و زیبایی فیلم را هم نگه دارم. این خیلی مهم بود. یک ریتم خاصی در فیلم وجود دارد. این ریتم هنوز هم در قسمت جدید این فیلم وجود دارد و من تمام سعی خودم را می‌کنم که این تنش و هیجانی که درون داستان هست را حفظ کنم. ریدلی اسکات به من گفت خیلی از فیلم خوشش آمده و او را تحت تاثیر قرار داده؛ زیرا من توانستم حال و هوایی را که در قسمت اول وجود داشت به خوبی گسترش دهم.

در این میان یادآوری می‌کنیم که فیلم Blade Runner 2049 برای اکران در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۴ مهر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده