// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۸

تریلر جدید گیم پلی بازی Far Cry 5

کمپانی Ubisoft با انتشار تریلری دیگر از نسخه دموی بازی 5 Far Cry، گیم پلی این بازی را به نمایش گذاشت.

ویدیوی‌های نسخه دموی بازی Far Cry 5 که در جریان نمایشگاه E3 2017 پخش شد توانست ما را با دنیا و محتویات این بازی آشنا کند. حال امروز بر طبق جدیدترین اخبار بازی کمپانی یوبی سافت ویدیویی از Farcry 5 منتشر کرد که گویا نسخه‌ای گسترده‌تر از ویدیو‌ی قبلی است. این ویدیو گیم‌پلی بازی را به نمایش می‌گذارد و قرار است ما را بیشتر با دنیای آن آشنا کند.

همان‌طور که اشاره شد این ویدیو گوشه‌های دیگری از نسخه دموی این بازی را به تصویر می‌کشد که در محتویات قبلی دیده نشده است. همانند ویدیو‌های قبلی، سازندگان در حین روند بازی توضیحاتی نیز به ما ارائه می‌کنند.

در ابتدای ویدیو می‌بینیم که کاراکتر بازی با استفاده از تراکتور خود به سربازی حمله و او را نابود می‌کند و پس از آن به سراغ ماهیگیری می‌رود. گفتنی است که روند ماهیگیری این بازی به طور اصولی طراحی شده است و آسان نیز به نظر نمی‌رسد. برای اطلاع بیشتر از سیستم ماهیگیری این بازی می‌توانید به ویدیویی که پیش‌تر منتشر شده است، مراجعه کنید.

با پیش رفتن تریلر شاهد صحنه‌های تیراندازی و مبارزات هستیم که با کمک کامیون وی انجام می‌شود. دموی این بازی به نظر می‌رسد که آیتم‌های غافلگیر کننده بیشتری نیز در خود جای داده است که در کنار سیستم محیط آن جالب به نظر می‌رسد.

همچنین در ویدیوی جدید می‌توانیم نگاهی به یکی از همراهان شخصیت بازی که سگی با نام بومر است، بیندازیم. در این ویدیو می‌بینیم که بومر به کمک ما می‌آید و با ترساندن گرگی آن را از ما دور می‌کند. در صحنه‌های دیگر نیز می‌بینیم که بومر با پارس کردن، حیوانات خطرناک دیگری را نیز از ما دور نگه می‌دارد. به نظر می‌رسد که این‌بار فارکرای فعالیت‌های بیشتری را در دنیای خیالی جدید خود، یعنی Hope County گنجانده است که تا عرضه رسمی بازی شاید بیشتر با آن آشنا شویم.

بازی Far Cry 5 برای عرضه در تاریخ ۸ اسفندماه (۲۷ فوریه) برنامه‌ریزی شده است و برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس قرار می‌گیرد.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی Far Cry 5 را که به مدت ۸ دقیقه است، تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید:

| |

در خبر‌های دیگر مربوط به بازی Far Cry 5، می‌توانید تریلر شخصیت نیک‌ رای و تریلری سینمایی را به همراه محتویات نسخه کالکتور این بازی در زومجی مشاهده کنید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده