نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

کمپانی THQ Nordic استودیو بلک فارست گیمز را خریداری کرد

کمپانی THQ Nordic در ادامه خریدهای فراوان خود امروز استودیو بلک فارست گیمز را خریداری کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم استودیو بلک فارست گیمز که در کارنامه آن آثاری مانند بازی Giana Sisters: Twisted Dreams ،Bubsy: The Woolies Strike Back ،Helldorado و Rogue Stormers به چشم می‌خورد، اخیرا توسط کمپانی THQ Nordic خریداری شده است.

با وجود اینکه مبلغ پرداخت‌شده توسط THQ Nordic برای خرید استودیو فاش نشده است، می‌دانیم که حقوق چندین مجموعه استودیو بلک فارست گیمز توسط ناشر اتریشی خریداری شده است. کل سهام بلک فارست که متعلق به پنج موسس آن بود هم به طور کامل توسط THQ خریداری شده است. با این حال فعلا تمامی موسسان استودیو در مقام اعضای هیئت مدیره باقی خواهند ماند.

بلک فارست در حال حاضر سرگرم ساخت یک بازی رونمایی‌نشده برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان است.

اخیرا یکی دیگر از بازی‌های جدید THQ Nordic توسط یک مجله آلمانی و سپس فروشگاه آمازون فاش شد و ساعاتی بعد در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017 به طور رسمی رونمایی شد. این بازی Biomutant نام دارد و در سبک اکشن نقش‌آفرینی و با محوریت کونگ‌فو ساخته می‌شود. گفته شده این بازی که در جهانی پسا-آخرالزمانی واقع است، مجهز به یک سیستم پیشرفت، کاوش و شخصی‌سازی عمیق است و بازیکنان می‌توانند در سه جهان ساخته‌شده به طور نظام‌مند (سیستماتیک)، به کاوش بپردازند.

از دیگر برنامه‌های کمپانی THQ Nordic می‌توان به ساخت ریبوت مجموعه Black Mirror اشاره کرد که اخیرا همراه با انتشار تریلری از آن رونمایی شد. اولین نسخه این مجموعه ماجراجویی سال ۲۰۰۴ عرضه شد و سپس دو ادامه دیگر هم در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ برای آن عرضه شدند. نسخه ریبوت در تاریخ ۲۸ نوامبر (۷ آذر) برای پی سی (ویندوز، لینوکس و مک)، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. این بازی در نمایشگاه گیمزکام 2017 قابل بازی است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده