// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵

تریلر جدید بازی Far Cry 5 با محوریت ماهیگیری در بازی

اخیرا ویدیویی جدید از بازی Far Cry 5 منتشر شده که در جریان آن شاهد گیم‌پلی ماهیگیری شخصیت بازی هستیم.

مجموعه‌ی Far Cry، یکی از محبوب‌ترین سری‌های ساخته‌شده در صنعت بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود و حال، پنجمین نسخه از این مجموعه در دست توسعه به سر می‌برد و به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ تبدیل شده است.

یکی از مواردی که انتظار برای بازی Far Cry 5 را سخت کرده، اتمسفر و داستان بازی است که با توجه به اطلاعات و تریلرهایی که تا به حال به نمایش درآمده، انتظار می‌رود شاهد روایت خوبی باشیم. همچنین در بخش گیم‌پلی می‌توانید همانند نسخه‌های پیشین به انجام کارهای مختلف بپردازید و در دنیای بزرگ بازی، ماجراجویی‌های خود را انجام دهید.

حال طبق تازه‌ترین اخبار بازی، ویدیویی جدید از بازی Far Cry 5 منتشر شده است که در جریان این ویدیو شاهد یکی از فعالیت‌هایی هستیم که بازیکنان در طول تجربه‌ی خود می‌توانند آن را انجام دهند و سرگرم شوند. در بازی Far Cry 5 شما می‌توانید به کنار رودخانه یا دریاچه‌ها بروید و به ماهیگیری مشغول شوید. آن‌طور که به نظر می‌رسد، بازی از سیستم ماهیگیری پیشرفته‌ای بهره می‌برد و کمپانی یوبی سافت، سازنده و ناشر بازی، تمام تلاش خود را انجام داده تا المان‌های این بخش را واقع‌گرایانه طراحی کند.

نوع پرتاب قلاب یا نحوه‌ی حرکت دادن چوب ماهیگیری همگی در اینکه شما موفق شوید یا ناکام بمانید، تاثیرگذار خواهد بود. در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوط به ماهیگیری در بازی Far Cry 5 را در زومجی مشاهده کنید:

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

بازی Far Cry 5 در تاریخ هشت اسفندماه (۲۷ فوریه ۲۰۱۸) روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده