نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

جدیدترین آپدیت بازی Battlefield 1 منتشر شد

الکترونیک آرتز و دایس امروز جدیدترین آپدیت بازی Battlefield 1 را با نام The Lupkow Pass منتشر کردند.

امروز یک آپدیت جدید برای بازی Battlefield 1 منتشر شده و استودیو دایس دریافت این آپدیت را برای تمامی بازیکنان اجباری کرده است. این آپدیت The Lupkow Pass نام دارد و اولین نقشه بسته الحاقی In the Name of the Tsar، یعنی نقشه Lupkow Pass را به همراه یک سری بهبود سلاح و بسیاری قابلیت دیگر به بازی اضافه می‌کند و تعدادی از مشکلات بازی را هم از میان برمی‌دارد.

اول از همه اینکه نقشه Lupkow Pass در روسیه و کوه‌های کارپات واقع شده است. دایس می‌گوید این نقشه به صورت عمودی ساخته شده و یک زمین مرگ بسیار زیبا است. در حالی که آپدیت The Lupkow Pass برای تمامی بازیکنان اجباری است، برای تجربه نقشه آن بایستی پریمیوم پس بتلفیلد 1 یا بسته In the Name of the Tsar را خریداری کنید.

و اما از تغییرات ایجاد شده در گیم‌پلی بازی، اول از همه اینکه با آپدیت جدید، دیگر هنگام نابود شدن مسلسل‌های ایستاده، آسیبی به بازیکنان حاضر در اطرافش نخواهد رسید. همچنین در این آپدیت مشکلی که موجب می‌شد رابط کاربری منوی انتخاب اسلحه ناپدید شود، برطرف شده است.

این آپدیت برای اسب‌سواران هم خبرهای خوشی دارد، چرا که از این پس در حالت ایستاده، سرعت چرخیدن با اسب ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است. علاوه بر این، پرش از روی موانع با اسب هم اثربخشی بیشتری دارد و حرکت قابل اعتمادتری نسبت به گذشته است. تغییرات اسب‌ها به اینجا ختم نشده و از این پس دو روش نگه داشتن یا فشردن یک‌باره کلید برای دواندن اسب وجود دارد. شما می‌توانید برای مشاهده فهرست کامل تغییرات این آپدیت، به وبسایت بتلفیلد مراجعه کنید.

در صورتی که تاکنون بازی بتلفیلد 1 را خریداری نکرده‌اید، الکترونیک آرتز شب گذشته و در جریان کنفرانس خبری خود در نمایشگاه گیمزکام 2017 از نسخه Revolution این بازی تیراندازی اول-شخص رونمایی کرد که می‌توانید بازی اصلی همراه با پریمیوم پس آن را تنها با پرداخت ۶۰ دلار خریداری کنید. علاوه بر این، اولین جزئیات حالت رقابتی جدید بازی با نام Incursions به اشتراک گذاشته شد.

بازی Battlefield 1 سال گذشته عرضه شد و به محبوبیت فراوانی دست پیدا کرد. طبق آخرین آمار منتشر شده، این بازی که با محوریت جنگ جهانی اول ساخته شده، ۲۱ میلیون بازیکن دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده