نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵

تاریخ انتشار بازی The Crew 2 اعلام شد [گیمزکام 2017]

یوبی سافت در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017، تاریخ انتشار بازی The Crew 2 را اعلام کرد. 

با اینکه قرار نیست یوبی سافت در جریان گیمزکام 2017 کنفرانس خاصی برگزار کند، اما این به معنی غیبت کامل شرکت فرانسوی در نمایشگاه نیست. یوبی سافت پیش‌تر هم اعلام کرده بود که قصد دارد اطلاعاتی از بازی‌های جدیدش در این نمایشگاه ارائه کند و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این کمپانی تاریخ انتشار بازی The Crew 2 را اعلام کرده است. بر این اساس بازی The Crew 2 در تاریخ ۲۵ اسفند سال جاری (۱۶ مارس ۲۰۱۸) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. 

البته یوبی‌سافت اعلام کرده که یک نسخه بتا نیز از این بازی منتشر خواهد شد که هنوز تاریخ مشخصی ندارد اما برای ثبت‌نام در آن، می‌توانید به سایت اصلی بازی مراجعه کنید. بازی The Crew 2 مانند نسخه اول خود نقشه بزرگی دارد و می‌توانید در دنیایی جهان باز و در آمریکا، با انواع و اقسام وسایل نقلیه رانندگی کرده و مسابقه بدهید. مسابقات بازی در چهار شاخه مسابقات خیابانی، مسابقات off-road، مسابقات Pro و مسابقات آزاد (Freestyle) دسته‌بندی می‌شوند و برای هریک از این نوع مسابقات هم وسایل نقلیه مختلفی در اختیار خواهید داشت. 

همچنین در جریان بازی، می‌توانید بین انواع مختلف وسایل نقلیه شامل قایق سرعتی، ماشین یا هواپیما سوییچ کنید. برای مثال ممکن است در بخشی از بازی در حین رانندگی با یک ماشین باشید و سپس به یک رودخانه برسید. حال می‌توانید سریع به قایق سوییچ کنید و ادامه مسیر را با قایق رانندگی کنید. 

یوبیسافت همچنین ضمن اعلام تاریخ انتشار بازی، جوایز پیش‌خرید آن را نیز مشخص کرده است. در وهله اول، افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند، سه روز زودتر و از تاریخ ۲۲ اسفند قادر به تجربه آن خواهند بود. همچنین بازی یک نسخه Gold هم خواهد داشت که شامل خود بازی و سیزن پس آن می‌شود. در ادامه می‌توانید جوایز پیش‌خرید و جزییات نسخه‌های مختلف بازی را مشاهده کنید:

  • پیش‌خرید هریک از نسخه‌های بازی، امکان دسترسی به بسته Legendary Motors Pack را فراهم می‌کند که شامل ماشین Mercedes-AMG C 63 Touring Car 2016 و موتور Harley-Davidson Iron 883 2017 می‌شود. 
  • نسخه دیلاکس ۷۰ دلاری بازی، علاوه بر بسته Legendary Motors Pack، شامل یک بسته دیگر با نام Motorsports Deluxe Pack نیز می‌شود که این بسته شامل ماشین Ford F-150 Raptor Race Truck 2017، ماشین Abarth 500 2008 Monster Truck Edition و هواپیمای Pilatus PC-21 می‌شود و سه پوشش مختلف هم برای شخصیت شما در بازی دارد. 
  • نسخه Gold بازی هم شامل هر دو بسته مذکور و سیزن پس بازی است. نسخه Gold به صورت دیجیتالی ۱۰۰ دلار و به صورت فیزیکی ۱۱۰ دلار قیمت خواهد داشت. نسخه فیزیکی شامل یک استیل‌بوک هم می‌شود.

در پایان می‌توانید تریلر جدید بازی را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده