// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱

بازی ماجراجویی Thimbleweed Park به زودی برای پلتفرم موبایل در دسترس قرار می‌گیرد

اخیرا استودیو بازی‌سازی تریبل تویباکس در آخرین توییت خود از احتمال عرضه شدن نسخه موبایل بازی Thimbleweed Park خبر داد. در ادامه با محتوای خبر همراه زومجی باشید.

تقریبا اسفندماه سال پیش بود که استودیو تریبل تویباکس با انتشار بازی اشاره و کلیکی Thimbleweed Park برای پلتفرم‌های ویندوز دسکتاپ، شبکه گیمینگ استیم، مک و همچنین کنسول خانگی ایکس باکس وان حسابی سر و صدا به پا کرد و از اعتبار و محبوبیت زیادی در میان مخاطبان و دوستداران سبک ماجراجویی برخوردار شد. گفتنی است که سازندگان بازی، نسخه پلی استیشن 4 بازی را امروز به صورت جهانی عرضه خواهند کرد و همچنین کاربران نینتندو سوییچ می‌توانند بازی را در شهریورماه (سپتامبر) بر روی دستگاه‌های خود تجربه کنند. خوشبختانه توسعه‌دهندگان بازی، ران گیلبرت و گری وینیک، نسخه موبایلی هم برای بازی در نظر گرفته‌اند و در طی توییتی که دیروز منتشر کردند، قرار است که بازی Thimbleweed Park به زودی و در آینده‌ای بسیار نزدیک برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آیفون منتشر شود. گزیده‌ی توییت ران گیلبرت به شرح زیر است:

برای کسانی که در انتظار نسخه اندروید و آی او اس بازی Thimbleweed Park هستند، بگویم که به زودی بازی را برای پلتفرم موبایل منتشر خواهیم کرد. خیلی زود. خیلی خیلی زود. اما تا زمانی که به طور حتمی و ۱۰۰ درصد مطمئن نشویم، زمان دقیق انتشار بازی را اعلام نخواهیم کرد.

Thimbleweed Park 1

داستان این بازی ماجراجویی پیکسلی در شهر عجیب و غریب Thimbleweed Park روایت می‌شود. جایی که در آن قتلی پنهانی و مرموز رخ داده و باید به واسطه‌ی ماموران جستجوی اف بی آی با نام‌های ری و ریس و همچنین با کالبدشکافی و پرسش و پاسخ از اهالی محله، در نهایت بتوانید مضنون و مجرم اصلی قتل رخ داده شده را پیدا کنید. شما می‌توانید در آینده با خبرهایی مبنی بر تاریخ دقیق انتشار بازی Thimbleweed Park همراه زومجی باشید. شما می‌توانید بررسی بازی Thimbleweed Park را در زومجی مطالعه کنید.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده