// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰

شخصیت D.Va بازی Overwatch دستخوش تغییراتی خواهد شد

در جریان یک پست در انجمن بازی Overwatch، تیم سازنده اعلام کرده که در حال اعمال تغییراتی روی شخصیت D.Va است.

ظاهرا معرفی نقشه Junkertown بزرگ‌ترین خبر بلیزارد، سازنده بازی اورواچ، نبوده است. این کمپانی اعلام کرده که تغییرات بزرگی روی شخصیت D.Va اعمال خواهد شد که هم‌اکنون بازیکنان نسخه‌ی آزمایشی بازی، در حال تجربه‌ی این تغییرات هستند. یکی از قابلیت‌های قدرتمند D.Va، قابلیت Defense Matrix بود که ظاهرا تیم سازنده، قدرت Defense Matrix را کاهش داده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، جف گودمن، طراح بازی Overwatch، در جریان یک پست در انجمن بازی اعلام کرد که تغییرات قابل توجهی برای D.Va در نظر گرفته شده است که فعلا در مراحل آزمایش به سر می‌برد. از این پس تنها دو بار می‌توانید از قابلیت Defense Matrix استفاده کنید. این گفته بدین معنا است که پس از تغییرات، این توانایی تنها نصف حالت الان خود می‌تواند فعال باشد. همچنین قابلیت جدیدی به وی اضافه شده که از طریق آن می‌توانید زمانی که در حال پرواز کردن هستید، به دشمنان خود شلیک کنید؛ در صورتی که در حال حاضر D.Va فاقد شلیک در هوا است.

جدای از این موارد، شخصیت D.Va میزبان قابلیت Micro Missiles خواهد بود. جف گودمن در این‌باره می‌گوید:

وی می‌تواند به صورت طولانی موشک‌های کوچکی را در محیط پرتاب کند که اگر به شخصی برخورد کنند، این موشک‌ها منفجر می‌شوند و به دشمنان اطراف خود آسیب وارد می‌کنند.

قابلیت Micro Missiles را می‌توان در زمان استفاده از سایر قابلیت‌ها نظیر Fusion Cannons نیز استفاده کرد. گودمن در ادامه‌ی صحبت‌های خود افزود:

ایجاد این تغییرات سبب شده تا D.Va تهاجمی‌تر از گذشته ظاهر شود و بتوانید آسیب بیشتری را به دشمنان وارد کنید. قابلیت Defense Matrix نیز همچنان قابلیتی کاربردی برای وی به حساب می‌آید و باید در زمان مناسب از آن استفاده کنید. از طرفی ترکیب قابلیت Micro Missiles با قابلیت شلیک کردن، زمانی که در حالت پرواز هستید، می‌تواند جلوی قهرمان‌هایی نظیر Pharah کاربردی ظاهر شود. تمام هدف ما این است که تکیه وی بر قابلیت Defense Matrix را کاهش دهیم تا بازی کردن با وی، لذت‌بخش‌تر از گذشته شود. از این‌رو می‌خواهیم این قابلیت را تضعیف کنیم و انجام این کار، به معنای ضعیف کردن شخصیت D.Va نیست.

با توجه به صحبت‌های گودمن، تغییرات جالبی روی D.Va اعمال شده است و متاسفانه بلیزارد تاریخ در دسترس قرار گرفتن این تغییرات برای عموم را اعلام نکرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده