// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

بازی Destiny 2 از قابلیت HDR و SLI پشتیبانی می‌کند [گیمزکام 2017]

کمپانی انویدیا در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017 اعلام کرد که بازی Destiny 2 از قابلیت HDR و SLI پشتیبانی خواهد کرد.

با اینکه نسخه‌ی پی سی بازی Destiny 2 دیرتر از نسخه‌ کنسولی عرضه می‌شود، ولی استودیو بانجی، سازنده‌ بازی، سخت در حال تلاش است تا تجربه‌ای بی‌عیب و نقص را در اختیار کاربران قرار بدهد. مدتی پیش بود که خبری منتشر شد از اینکه نسخه‌ی کامپیوتر بازی Destiny 2 از نرخ فریم نامحدود و رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند. حال مشخص شده که علاوه بر این موارد، بازی از قابلیت HDR و سیستم استفاده از چند گرافیک یا همان SLI نیز پشتیبانی خواهد کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017، کمپانی انویدیا تایید کرد که در حال کار با استودیو بانجی است تا بازی Destiny 2 بتواند روی مانیتورهای HDR به خوبی از این قابلیت استفاده کند. از این‌رو اشخاصی که از مانیتورهای HDR برخوردار باشند، می‌توانند بازی را با رنگ‌بندی بهتر و واقع‌گرایانه‌تری تجربه کنند.

در ادامه انویدیا اعلام کرد که Destiny 2 از سیستم استفاده از چند گرافیک نیز پشتیبانی می‌کند. از این‌رو اشخاصی که از سیستم‌های SLI برخوردار هستند، می‌توانند از پردازنده‌ی گرافیکی بیشتری استفاده و نرخ فریم بالاتری را دریافت کنند. البته اگر شما یک کارت گرافیک GTX 1080 Ti داشته باشید، می‌توانید بازی را با نرخ فریم ۶۰ و رزولوشن 4K به راحتی تجربه کنید.

قابلیت HDR در بتای بازی Destiny 2 روی پی‌سی در دسترس است، ولی سیستم SLI برای نسخه‌ی نهایی در نظر گرفته شده است. بتای بازی Destiny 2 در تاریخ ۶ شهریورماه (۲۸ آگوست) برای اشخاصی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، عرضه خواهد شد. همچنین یک روز بعد (هفت شهریورماه) تمامی کاربران می‌توانند از بتای این بازی استفاده کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده