// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

به زودی اخبار جدیدی از Titanfall 2 منتشر می شود

حساب کاربری توییتر بازی Titanfall یک تصویر متحرک عجیب را توییت کرد که نوید اخباری جدید حول این بازی را می‌دهد.

طبق اخبار بازی منتشر شده، ظاهرا استودیو ریسپاون، سازنده‌ی بازی Titanfall 2، خود را برای یک معرفی از این بازی آماده می‌کند. اخیرا، حساب توییتر بازی تایتان فال یک گیف را توییت کرده و زیر آن تنها واژه‌ی «فردا» نوشته شده است.

درآخر این گیف مشاهده می‌کنیم که یکی از بازیکنان پشت سر حریف خود پریده و از یک Shield استفاده می‌کند که شباهت زیادی به یک حرکت تمام کننده‌ی جدید دارد. با این‌حال می‌توانید گیف مورد نظر را از حساب کاربری توییتر تایتان فال مشاهده کنید.

از دیگر اخبار بازی Titanfall 2 می‌توان به صحبت‌های وینس زامپلا در مورد فروش و عملکرد بازی Titanfall 2 اشاره کرد. وی در این باره گفته بود:

بازی موفقی بود و خوب فروش کرد، ولی آن‌طور که باید از پتانسیل خود استفاده نکرد؛ شاید به خاطر اینکه با یک بازی شلوغ روبه‌رو هستیم یا قیمت بازی کمی نامناسب بود و می‌توانست دارای تاریخ عرضه‌ی بهتری باشد.

وجود بازی Titanfall 3 در این بازه زمانی غیرممکن است زیرا تیم سازنده اعلام کرده که فعلا قصد دارند دنیای نسخه‌ی دوم را گسترش دهند. همچنین آن‌ها به تازگی بازی موبایل Titanfall: Assault را برای پلتفرم موبایل عرضه کرده‌اند که می‌توانید معرفی آن را در زومجی مطالعه کنید. درآخر نظر شما کاربران زومجی در این باره چیست؟ تیم سازنده چه موردی را برای مخاطبان خود تدارک دیده است؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده