// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

تریلر روز عرضه بازی Destiny 2 منتشر شد

استودیو بانجی تریلر روز عرضه‌ی بازی Destiny 2 را منتشر کرد.

تقریبا دو هفته‌ی دیگر بازی مورد انتظار Destiny 2 روانه‌ی بازار خواهد شد. بازی‌ای که از همان زمان معرفی توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و حال، تریلر روز عرضه‌ی این بازی منتشر شده که شاهد صحنه‌های داستانی بازی هستیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بازی Destiny، یک داستان خاص و حماسی در مورد نبردهای قهرمانانه را روایت می‌کرد. جایی که بازیکنان با موجوداتی نظیر Vex ،Crota و Oryx مبارزه کرده و منابع و هم‌پیمان‌های خود را به برج دور یکدیگر جمع می‌کردند. در این میان داستان بازی Destiny 2 در مورد بقا و از دست دادن است. در تریلر روز عرضه‌ی بازی، وقایع پس از مرحله‌ی داستانی نسخه‌ی بتا (Homecoming) به نمایش گذاشته می‌شود؛ The Speaker توسط Ghaul، شخصیت منفی داستان، دستگیر شده و درکنار آن، وی برج را تحت سلطه‌ی خود درآورده است.

در ویدیو روز عرضه‌ی بازی، شاهد صحنه‌های سینمایی هستیم که با بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی ترکیب شده است. در بخش سینمایی، سه شخصیت زاوالا، ایکورا ری و Cayde-6 را می‌بینیم که در کنار نگهبانان، قصد دارند برج و تمام چیزهایی را که از دست داده‌اند پس گرفته و Ghaul را شکست دهند. از طرفی اتمسفر بازی شباهت‌هایی به بازی Halo: Reach دارد. ظاهرا استودیو بانجی، سازنده بازی تیراندازی Destiny 2، از دیگر اثر خود الهام گرفته است.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

بازی Destiny 2 در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و در تاریخ دو آبان ماه (۲۴ اکتبر) برای کامپیوتر عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده