نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۶

بازی های Age of Empires 2 و Age of Empires 3 ریمستر می‌شوند [گیمزکام 2017]

طبق اعلام مایکروسافت در گیمزکام 2017، نسخه‌های دوم و سری سری Age of Empires هم ریمستر خواهند شد. 

مایکروسافت نسخه ریمستر بازی Age of Empires را در جریان نمایشگاه E3 2017 معرفی کرده بود و دیشب در جریان گیمزکام 2017 هم اعلام کرد که این بازی، قرار است در تاریخ ۲۷ مهر منتشر شد. این شرکت همچنین نسخه جدیدی از این مجموعه را با نام Age of Empires IV معرفی کرد که قرار توسط استودیو رلیک ساخته شود. با این حال مایکروسافت به این دو خبر بسنده نکرده و اعلام کرد که بازی‌های Age of Empires 2 و Age of Empires 3 نیز ریمستر خواهند شد. 

البته مایکروسافت به جز تایید رسمی این ریمستر‌ها، اطلاعات زیادی از آن‌ها منتشر نکرده است و هنوز مشخص نیست که چه زمانی شاهد انتشار این دو ریمستر خواهیم بود. تغییراتی که مایکروسافت در این نسخه‌ها اعمال خواهد کرد، شبیه به تغییرات اعمال‌شده روی ریمستر نسخه اول بازی خواهد و پیشرفت‌هایی را در زمینه‌های صوتی و بصری شاهد خواهیم بود و یک سری ویژگی‌های جدید مثل رابط کاربری بهتر نیز به بازی‌ها اضافه خواهد شد. 

این اولین باری نیست که بازی Age of Empires 2 ریمستر می‌شود و پیش‌تر هم یک نسخه HD از آن منتشر شده بود؛ نسخه‌ای که از رزولوشن‌های امروزی پشتیبانی می‌کرد و البته پشتیبانی از استیم و مواردی مثل اچیومنت‌ها نیز به آن اضافه شده بود. 

نظر خود را در مورد تایید این دو بازی ریمستر با زومجی در میان بگذارید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده