نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

تریلر جدیدی از فیلم Kingsman: The Golden Circle منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم تریلر کوتاه جدیدی از فیلم کینگزمن: محفل طلایی (Kingsman: The Golden Circle) منتشر کرده است.

تنها یک ماه تا اکران فیلم Kingsman: The Golden Circle بیشتر باقی نمانده است و به همین منظور کمپانی فاکس قرن بیستم تریلر جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر کرده است. در این تریلر بسیار کوتاه شاهد تصاویر جدیدی از صحنه‌های اکشن فیلم Kingsman: The Golden Circle هستیم و بیشتر با شخصیت‌های منفی این فیلم آشنا می‌شویم. این فیلم اکشن، جاسوسی و کمدی، دنباله فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) است و قرار است اواخر ماه شهریور اکران شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار کوتاه را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

اواخر ماه تیر، کمپانی فاکس قرن بیستم در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال دومین تریلر فیلم Kingsman: The Golden Circle را منتشر کرد. پیش از برگزاری پنل این فیلم در نمایشگاه امسال نیز این کمپانی پوسترهای جدیدی را از شخصیت‌های فیلم Kingsman: The Golden Circle منتشر کرده بود. درجه سنی این فیلم نیز مانند قسمت اول بزرگسال (R) اعلام شده است. فیلم Kingsman: The Secret Service در سال ۲۰۱۴ اکران شد و توانست بیش از ۴۱۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

تارون اگرتون، کالین فرث، جولین مور، هالی بری، مارک استرانگ، سوفی کوکسون، پدرو پاسکال، چنینگ تیتوم، التون جان، جف بریجز و ادوارد هولکرافت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Kingsman: The Golden Circle حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم Kingsman: The Golden Circle بر عهده متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Secret Service، بوده است. 

فیلم Kingsman: The Golden Circle قرار است در تاریخ ۲۲ سپتامبر امسال (۳۱ شهریور) به روی پرده‌های سینما برود. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده متیو وان و جین گولدمن براساس کامیک کینگزمن اثر مارک میلار، بوده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده