نویسنده: سارا مرتضوی
// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

بازی Attack on Titan 2 اوایل سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد

کمپانی Koei Tecmo با انتشار تریلری خبر انتشار قسمت دوم بازی Attack on Titan را برای اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی اعلام کرد.

قسمت اول از بازی Attack on Titan که برداشتی از یک انیمه و مانگایی با همین نام است، سال ۲۰۱۶ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر های ویندوزی عرضه شد. حال آن‌طور که در اخبار بازی به گوش می‌رسد، قسمت دوم این بازی قرار است اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی به بازار عرضه شود. هرچند کمپانی سازنده بازی یعنی کمپانی کوئی تکمو هنوز اعلام نکرده Attack on Titan 2 قرار است برای چه پلتفرم‌هایی عرضه شود.

قسمت دوم بازی Attack on Titan وقایع همان قسمت اول را پیگیری خواهد کرد. این‌بار نیز مانند قسمت اول، کمپانی اومگا فورس وظیفه انتشار این بازی را بر عهده خواهد داشت.

آن‌طور که در تصاویر منتشر شده از بازی به چشم می‌خورد، به نظر می‌رسد قسمت دوم بازی Attack on Titan بر اساس وقایع فصل دوم همین انیمه که در سال جاری میلادی پخش شد، ساخته شده است. در فصل دوم انیمه شاهد چرخشی جدید در داستان بودیم که طی آن نقاطی مجهول‌مانده از فصل اول راجع به تایتان‌ها شفاف‌سازی شد.

در قسمت اول این بازی، مانند انیمه محبوب و مشهور Attack on Titan شاهد حرکات اکشن سریع بودیم. کاراکترهای این بازی برای حمله به تایتان‌های غول‌پیکر، از ابزاری مخصوص استفاده می‌کردند تا بتوانند در هوا به پرواز درآمده و از جهات مختلف به این غول‌های عظیم‌الجثه ضربه وارد کنند. شما می‌توانید تصاویر منتشر شده از بازی Attack on Titan 2 را به همراه تریلر جدید این بازی در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.

Attack on Titan 2 Game

Attack on Titan 2 Game

Attack on Titan 2 Game

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده