نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

تصاویری از فیلمبرداری فیلم The Avengers 4 در ژاپن منتشر شد

مدتی قبل شایعاتی مبنی براینکه قسمت‌هایی از فیلم The Avengers 4 در ژاپن فیلمبرداری می‌شود منتشر شد. به نظر می‌رسد که این شایعه‌ها دارند کم کم رنگ واقعیت به خود می‌گیرند.

اخیرا خبرهایی مبنی بر اینکه قرار است برخی از صحنه‌های جدیدترین فیلم کمپانی مارول یعنی فیلم The Avengers 4 (انتقام جویان 4) در ژاپن فیلمبرداری شود مطرح شده بود. بعد از گذشت مدتی و با مجموعه عکسی که چند ساعت گذشته منتشر شده، خبرهای فیلمبرداری در ژاپن به طور رسمی تایید شد. از آنجایی که فیلمبرداری فیلم The Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بینهایت) تنها چند هفته پیش به پایان رسید اما برادران روسو که کارگردانی هر دو فیلم را برعهده دارند، تصمیم گرفتند که فیملبرداری پروژه بعدی را خیلی زود آغاز کنند. فیلم انتقام جویان 4 درست یک سال بعد از اکران فیلم جنگ بینهایت اکران می‌شود. با وجود اینکه ما هیچ چیزی درباره اینکه فیلم انتقام جویان: جنگ بینهایت کجا به پایان خواهد رسید و انتقام جویان 4 در کجا داستان را از سر می‌گیرد نمی‌دانیم، اما چیزی که حداقل در این لحظه مشخص و کاملا واضح است این است که این دو فیلم خیلی بیشتر از فیلم‌های دیگری که در دنیای سینمایی مارول تولید و اکران شده، دارای مکان‌های بین‌المللی است و در کشورهای دیگر فیملبرداری شده.

این اتفاقات و ماجراجویی‌های بزرگ کاملا منطقی به نظر می‌رسد. از آنجایی که فیلم جنگ بینهایت نقطه اوجی در تمام دوران فیلمسازی مارول به حساب می‌آید، می‌توان گفت که باید یک چنین محدوده خیلی بزرگ برای فیلمبرداری و ماجراجوی جهانی برای آن درنظر گرفته شود که با این ویژگی «نقطه اوج» کاملا مطابقت داشته باشد. اما مورد دیگری که خیلی هیجان طرفداران را بیش از پیش زیاد می‌کند شایعاتی است که چند هفته گذشته منتشر شده و حاکی از آن است که برخی قسمت‌های فیلم انتقام جویان 4 در کشور ژاپن فیلمبرداری می‌شود و شامل برخی از گانگستر‌های ژاپنی هم خواهد بود. این خبر باعث شد که مردم فکرشان به سمت حضور گروه یاکوزا در این فیلم سوق داده شود. حتی این طرز فکر زمانی بیشتر از قبل رنگ واقعیت به خود گرفت که اخباری مبنی بر اینکه در بعضی از قسمت‌های فیلم شخصیت Black Widow (بلک ویدو) با بازی اسکارلت جوهانسون برخورد‌هایی با یاکوزا خواهد داشت منتشر شد.

حال گروه فیلمبرداری Atlanta Filming در حساب توییتر رسمی خود تصاویری را از صحنه‌های فیلمبرداری فیلم انتقام جویان 4 منتشر کردند. این تصاویر شامل صحنه‌هایی از حضور تیم فیلمبرداری در شهر توکیو ژاپن است. شما می‌توانید در انتهای همین مطلب این تصاویر را مشاهده کنید.

با اینکه این تصاویر شامل هیچ کدام از بازیگران اصلی فیلم The Avengers 4 نیست، اما می‌توان  فیلمبرداری در ژاپن را یک خبر قطعی و نهایی تلقی کرد

این تصاویر هنوز هم هیچ خبر قطعی از تایید یا رد شایعه پر سر رو صدای حضور یاکوزا یا اینکه آیا بلک ویدو در فیلم تعامل و برخوردی با این گروه دارد یا خیر را نمی‌دهد. اما با دیدن این تصاویر به نظر می‌رسد که قسمت فیلمبرداری توکیو در آینده‌ای نزدیک شامل یک شخصیت برجسته و محبوب خواهد بود که همین مسأله احتمال حضور یاکوزا در فیلم را خیلی خیلی بیشتر از چند هفته قبل که شایعه آن ابتدا به صورت آنلاین منتشر شد می‌کند.

قابل توجه است که هیچ کدام از این تصاویر شامل بازیگران اصلی فیلم یا اعضای گروه انتقام جویان نیست که همین مسأله باعث می‌شود که بحث ارتباط مرموز خط داستانی فیلم و نبرد انتقام جویان و تانوس با حضور در ژاپن را به میان آورد و مثل اینکه قرار است تا مدت‌ها این قضیه یک راز باقی بماند. اما زمان خیلی زیادی تا پایان تولید فیلم انتقام جویان باقی مانده است و ممکن است در طی این زمان و در آینده‌ای نزدیک، بازیگران اصلی این فیلم در ژاپن شناخته شوند و تصاویری از آنها منتشر شود. امیدواریم که اگر آنها شناخته شدند و تصویری از آنها به صورت آنلاین منتشر شد، آن تصاویر فقط شامل بازیگران خود فیلم نباشد و یاکوزا هم در آن تصاویر دیده شود.

The Avengers 4 Japan Filming

The Avengers 4 Japan Filming

The Avengers 4 Japan Filming


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده