// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۷

تریلر جدید بازی Need for Speed Payback اتومبیل BMW M5 را نشان می دهد [گیمزکام 2017]

تریلر جدیدی از بازی Need for Speed Payback در جریان برنامه الکترونیک آرتز در نمایشگاه گیمزکام 2017 منتشر شد.

در میان جدیدترین اخبار بازی پیرامون کنفرانس خبری الکترونیک آرتز در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017، استودیو گوست گیمز (Ghost Games) تریلر جدیدی از بازی Need for Speed  Payback منتشر کرد که شاهد صحنه‌های هیجان انگیز از تعقیب و گریز اتومبیل BMW بودیم.

پس از انتشار این تریلر سازندگان به اتومبیل جدید این بازی یعنی BWM M5، اشاره کردند که برای اولین بار در کل دنیا به نمایش گذاشته شد و توانستیم در این گیم‌پلی نگاهی به این اتومبیل و رنگ مخصوص آن بیاندازیم. در اوایل تریلر دیدیم که راننده مورد نظر اولین جایگاه را کسب کرده و پس از آن اتومبیل‌های پلیس به دنبال او می‌روند. همچنین اتومبیل جدید با داشتن قابلیت‌های بالا توانست پلیس‌های بیشتری را به خود جذب کند.

بازی مذکور در جریان نمایشگاه E3 2017 با انتشار تریلری معرفی شد و قرار است در تاریخ ۱۹ آبان ماه برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود. همچنین سازندگان خاطر نشان کردند که این بازی از کنسول‌های قوی سونی و مایکروسافت یعنی پلی‌استیشن 4 پرو و ایکس‌باکس وان ایکس پشتیبانی خواهد کرد.

در ادامه می‌توانید تریلر گیمز‌کام 2017 بازی Need for Speed Payback را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع zoomg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده