// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰

تریلر نبردهای هوایی بازی Star Wars Battlefront II منتشر شد [گیمزکام 2017]

در جریان کنفرانس الکترونیک آرتز در نمایشگاه گیمزکام 2017، ویدیویی جدید از نبردهای هوایی بازی Star Wars Battlefront 2 به نمایش درآمد.

زمانی که الکترونیک آرتز برنامه‌های خود برای نمایشگاه گیمزکام 2017 را اعلام کرده بود، گفته شد که یک ویدیو از نبردهای هوایی بازی Star Wars Battlefront 2 را مشاهده خواهیم کرد که این نبردها مربوط به حالت Starfighter Assault خواهد بود.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی و نمایشگاه گیمزکام 2017، الکترونیک آرتز ویدیویی از گیم‌پلی این حالت را به نمایش گذاشت. در جریان این حالت شاهد صحنه‌های مبارزه‌ای زیبایی در سفینه‌های معروف این مجموعه هستیم که از هیجان بالایی برخوردار است. همچنین سفینه‌های قهرمان‌ها در بازی از قابلیت‌های مخصوصی برخوردار است. برای مثال از طریق یکی از آن‌ها می‌توانید برای مدت کوتاهی غیب شده و سایر بازیکنان را غافل‌گیر کنید.

یکی از مواردی که تیم سازنده قول آن را داده بود، کنترل بهتر سفینه‌های فضایی در نبردهای هوایی بود. حال با توجه به این ویدیو منتشر شده، ظاهرا آن‌ها به وعده‌های خود عمل کرده و شاهد بهبودهایی در این بخش هستیم.

در ادامه می‌توانید این ویدیو را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

بازی Star Wars Battlefront II در تاریخ ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر) روی کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده