// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

آپدیت جدید بازی Horizon Zero Dawn درجه سختی آسان را به بازی اضافه کرد

در جدیدترین آپدیت بازی Horizon Zero Dawn، درجه سختی آسان به آن اضافه شده است.

عده‌ای از کاربران بازی‌های ویدیویی هستند که عادت دارند بازی را ابتدا یک دور روی درجه سختی آسان بازی کنند و پس از کسب تجربه و لذت بردن از بخش داستانی، با تغییر درجه سختی، خود را به چالش بکشند. در این میان، اکثر بازی‌ها از درجه سختی‌های پیش‌فرض برخوردار هستند و بازی Horizon Zero Dawn نیز یکی از همان بازی‌هایی است که تنظیمات درجه سختی را در اختیار ندارد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده در آپدیت 1.32، درجه سختی آسان را به بازی اضافه کرده است. از این‌رو اگر به دنبال تجربه‌ی بازی روی درجه سختی راحت‌تری نسبت به گذشته هستید، الان بهترین زمان برای تجربه‌ی بازی است. در حالت آسان بازی که سازنده اسم آن را Story قرار داده، میزان آسیبی که الوی دریافت می‌کند، کمتر از گذشته خواهد بود و از طرف دیگر، قدرت آسیب زدن شما نیز افزایش یافته است.

جدای از اضافه شدن حالت جدید، در بروزرسانی 1.32، تغییرات دیگری در بخش گیم‌پلی بازی ایجاد شده که در جریان آن برخی از کرش کردن‌ها، باگ‌ها و پیشرفت‌های بازیکنان که با مشکل روبه‌رو شده بود، رفع شده‌اند. برای مثال، در حالت نیوگیم+ بازی، بازیکنان نمی‌توانستند به کمپ Sunfall تلپورت کنند یا زمانی که مدام ماموریت فرعی‌هایی با درجه سختی‌های متفاوتی را انجام می‌دادید بازی کرش می‌کرد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوط به این بروزرسانی را در زومجی مشاهده کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده