نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: هفتمین هفته صدرنشینی کرش

بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy توانست برای هفتمین هفته، به صدرنشین جدول پرفروش‌ترین بازی‌های انگلستان تبدیل شود.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد و در جدیدترین اخبار بازی، نسخه ریمستر سه‌گانه کرش که با نام Crash Bandicoot N.Sane Trilogy عرضه شد، توانست برای هفتمین بار به صدرنشین پرفروش‌ترین بازی‌های انگلستان تبدیل شود و به این ترتیب رکورد خود را به عنوان یک بازی با بیشترین تعداد صدرنشینی در سال ۲۰۱۷، افزایش داد. 

پس از دو هفته که خبری از عرضه بازی جدیدی نبود، این هفته شاهد عرضه Agents of Mayhem بودیم. بازی جدید دیپ‌سیلور، کار خود را در مکان چهارم آغاز کرد. پای ثابت جدول فروش هفتگی انگلستان یعنی GTA V، این هفته با یک پله صعود مواجه شد و از جایگاه سوم هفته گذشته، به جایگاه دوم رسید و به این ترتیب جای خود را با بازی Fallout  عوض کرد. بازی Mario Kart 8 Deluxe، اثر جدیدی که برای نینتندو سوییچ عرضه شده است، این هفته صعود خوبی را تجربه کرد و با دو پله صعود، توانست مکان پنجم را از آن خود بکند. از طرف دیگر، بازی‌های بتسدا که به دلیل فروش‌های ویژه، چند هفته‌ای بود که در رتبه‌های بالای جدول قرار داشتند، این هفته هم به حضورشان ادامه دادند.

بازی DOOM با یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته به جایگاه ششم رسید و Dishonored 2 نیز که هفته پیش در جایگاه چهارم قرار داشت، این هفته با سه پله سقوط مواجه شد و در جایگاه هفتم قرار گرفت. جایگاه هشتم جدول این هفته، بدون تغییر بود و بازی Rainbow 6: Siege همان جایگاه هفته پیش خود را حفظ کرد. یکی دیگر از سقوط کنندگان، بازی انحصاری نینتندو سوییچ بود. Splatoon 2 که هفته پیش در جایگاه ششم قرار داشت، این هفته با سه پله سقوط مواجه شد و به جایگاه نهم تنزل پیدا کرد. جایگاه آخر این هفته نیز در اختیار بازی Forza Horizon 3، انحصاری مایکروسافت قرار گرفت. این بازی نسبت به هفته پیش، یک پله سقوط کرد.

در ادامه می‌توانید جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان در هفته منتهی به ۱۹ آگوست (۲۷ مرداد) را مشاهده کنید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱

Crash Bandicoot N.Sane Trilogy

هفتمین هفته صدرنشینی علی‌رغم ۲۳ درصد افت فروش
۲۳

Grand Theft Auto V

صعودی یک پله‌ای علی‌رغم ۴ درصد افت فروش
۳۲

Fallout 4

-
۴-

Agents of Mayhem

هفته اول انتشار
۵۷

Mario Kart 8 Deluxe

-
۶۵

DOOM

-
۷۴

Dishonored 2

-

۸۸

Tom Clancy's Rainbow Six Siege

حفظ جایگاه هفته قبل
۹۶

Splatoon 2

-
۱۰۹

Forza Horizon 3

-

نگاهی به بازی تازه منتشر شده این هفته:

بازی Agents of Mayhem

Agents of Mayhem

بازی Agents of Mayhem، بازی جدید استودیو والیشن که توسط دیپ‌سیلور منتشر شده است، یک بازی جهان‌باز اکشن ماجراجویی است. این بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی و پی‌سی منتشر شد و تم اصلی آن، کارتون‌های قدیمی و ابرقهرمان‌ها هستند. این بازی، در همان دنیایی رخ می‌دهد که سری بازی‌های Saints Row در آن جریان دارد و برخی از کاراکترهای آن دنیا، در این بازی نیز حضور دارند.

این بازی، با واکنش متفاوت منتقدان مواجه شد. بسیاری از منتقدان Agent of Mayhem را یک بازی سرگرم‌کننده نامیدند که دارای گیم‌پلی هیجان‌انگیزی است اما تکراری شدن را از نقاط ضعف آن برشمردند. 


منبع Chart Track
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده