نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

کار نوشتن فیلمنامه فیلم Gremlins 3 به پایان رسید

کریس کلمبوس در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که کار نوشتن فیلمنامه فیلم گرملینز ۳ (Gremlins 3) به پایان رسیده است.

کریس کلمبوس مصاحبه‌ای را اخیرا با وب‌سایت SlashFilm انجام داده است. او که پیش از این سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Gremlins (گرملینز) را بر عهده داشته، تایید کرد که کار نوشتن فیلمنامه فیلم Gremlins 3 به پایان رسیده است و گفت که ممکن است این فیلم به ریشه‌های فیلم اول بازگردد. با توجه به صحبتهای وی، به نظر می‌رسد که این فیلم دیگر یک بازسازی نخواهد بود و یک دنباله مستقیم برای فیلم اول است. کلمبوس در این مصاحبه گفت که گیزمو احتمالا تلاش خواهد کرد تا انسان‌ها را نجات بدهد. کلمبوس گفت:

من فکر می‌کنم که احتمالا ایده بسیار خوبی داریم و من می‌خواهم که با شما صادق باشم و بسیاری از مردم در آن در حال مرگ هستند. من واقعا به این فیلمنامه افتخار می‌کنم. این فیلمنامه دارای پیچیدگی داستانی خواهد بود و تاریک است و آن را در فیلم خواهیم دید. همیشه صحبت در مورد بودجه وجود دارد و ما می‌خواهیم که فیلمبرداری این فیلم را آغاز کنیم. من می‌خواستم که در این فیلم به پیچیدگی بسیار زیاد و تاریکی فیلم اول بازگردیم. من متوجه شدم که برای من بازگشت به عقب و نوشتن دوباره فیلمنامه بسیار راحت‌تر است و من نوشتن فیلمنامه را دوباره آغاز کردم. بنابراین امیدوارم که به‌زودی این فیلم را مشاهده کنیم.

Gremlins

پیش از این، کمپانی برادران وارنر کارل الزورث، نویسنده فیلم‌هایی چون سحرگاه سرخ (Red Dawn)، آشفته (Disturbia) و آخرین خانه در سمت چپ (The Last House on the Left) را برای نوشتن فیلمنامه فیلم Gremlins 3 استخدام کرده بود. این فیلم در ابتدا قرار بود که یک بازسازی برای این مجموعه باشد، اما کلمبوس مسیر ساخت این فیلم را از یک بازسازی به یک دنباله تغییر داده است. او از طرفداران استفاده دوباره از عروسک‌ها در فیلم Gremlins 3 است و اعتقاد دارد که کمتر باید از فناوری CGI در ساخت این فیلم استفاده شود.

فیلم دیگری از مجموعه Gremlins نیز در دست ساخت است که پیش‌ نویس فیلمنامه این فیلم توسط ست گراهام اسمیت، نویسنده فیلم‌هایی چون آبراهام لینکلن: شکارچی خون آشام (Abraham Lincoln: Vampire Hunter) و سایه‌های سیاه (Dark Shadows) نوشته شده، اما تاکنون مراحل ساخت این فیلم آغاز نشده است. کلمبوس پیش از این مذاکراتی را برای کارگردانی این فیلم انجام داده بود، اما در حال حاضر قرار است در کنار استیون اسپیلبرگ به عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور داشته باشد. کمپانی استیون اسپیلبرگ نیز مسئولیت ساخت این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

Gremlins 2: The New Batch

فیلم Gremlins در سال ۱۹۸۱ به کارگردانی جو دانته اکران شد. بودجه ساخت این فیلم تنها ۱۱ میلیون دلار بوده است، اما این فیلم موفق شد بیش از ۱۵۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. فیلم Gremlins همچنین نقدهاd مثبتی را نیز از منتقدان دریافت کرد و عملکرد خوبی را نیز در فصل جوایز داشت. فیلم Gremlins 2: The New Batch که دنباله این فیلم بود، در سال ۱۹۹۰ تولید و منتشر شد. جو دانته برای کارگردانی این فیلم بازگشته و بودجه ساخت این فیلم تا ۵۰ میلیون دلار افزایش یافته بود، اما این فیلم تنها ۴۱.۵ میلیون دلار فروخت و نقدهای ضعیف‌تری را نیز نسبت به فیلم اول دریافت کرد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده