نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰

تاریخ انتشار بلوری فیلم The Beguiled اعلام شد

کمپانی فوکس فیچرز تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم درام فریب خورده (The Beguiled) را تایید و اعلام کرد.

سوفیا کاپولا در هفتادمین فستیوال فیلم کن با فیلم The Beguiled حضور پیدا کرد و توانست جایزه بهترین کارگردان فستیوال کن را برای کارگردانی این فیلم دریافت کند. پس از یولیا سولنتسوا که در سال ۱۹۶۱ این جایزه را دریافت کرده بود، کاپولا نخستین کارگردان زنی است که موفق به دریافت این جایزه شده است. فیلم The Beguiled اقتباسی از رمان شیطان مصور (A Painted Devil) اثر توماس پی. کالینن است و پیش از این در سال ۱۹۷۱ نیز فیلمی به همین نام به کارگردانی دن سیگل و با بازی کلینت ایستوود، تولید و منتشر شده بود. مدت کوتاهی بعد، اکران جهانی فیلم The Beguiled آغاز شد و این فیلم که بودجه ساخت آن ۱۰ میلیون دلار بوده، تا به امروز ۱۶.۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فوکس فیچرز که زیر مجموعه کمپانی یونیورسال است، تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی این فیلم را تایید و اعلام کرده است.

The Beguiled

بخش محصولات خانگی کمپانی یونیورسال اعلام کرد که نسخه دیجیتالی فیلم The Beguiled در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۷ (۴ مهر ۱۳۹۶) و نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری و DVD می‌شود نیز در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۸ مهر ۱۳۹۶) منتشر خواهد شد. نسخه خانگی این فیلم دارای بخش‌های اضافه‌ای مثل پشت صحنه تولید و فیلمبرداری، طراحی صحنه و لباس‌ها، صحبت بازیگران و عوامل سازنده فیلم و توضیحات سوفیا کاپولا در مورد فیلم، نیز می‌شود. ال فانینگ، نیکول کیدمن، کالین فارل، کریستن دانست، اما هاوارد، انگوری رایس، اونا لورنس و آديسون ريکه، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Beguiled حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم The Beguiled داستان یک دبیرستان دخترانه در ایالت ویرجینیا را که کنترل آن بر عهده مارتا فارنسورث است، روایت می‌کند. اتفاقات فیلم در سال ۱۸۶۴ و حوادث جنگ داخلی آمریکا جریان دارد. در طی این حوادث، تقریبا تمام دانش‌آموزان، معلمان و خدمتکاران مدرسه را ترک کرده‌اند و تنها ادوینا مورو که معلم است، به‌همراه پنج دانش آموز و خانم فارنسورث در این مدرسه زندگی می‌کند. سرانجام در یک روز به طور اتفاقی یک سرباز زخمی در جنگل توسط یکی از این دانش‌آموزان پیدا می‌شود و آنها پس از مخفی کردن او از دست دیگر سربازان، تصمیم به مداوای این سرباز زخمی می‌گیرند. پس از آنکه این سرباز که جان مکبرنی نام دارد، مداوا می‌شود، شاهد شروع اتفاقات در این دبیرستان هستیم.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده