نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۷

پوشش زنده زومجی از کنفرانس الکترونیک آرتز در گیمزکام 2017 - تمام شد

کنفرانس الکترونیک آرتز در گیمزکام 2017 امشب ساعت ۲۱ به وقت ایران برگزار خواهد شد و ما نیز در زومجی این مراسم را به صورت زنده پوشش خواهیم داد.

دیشب مایکروسافت اولین کنفرانس نمایشگاه گیمزکام 2017 را برگزار کرد و در آن شاهد انتشار تریلر‌هایی از بازی‌های مختلف و ارائه جزییاتی از پیش‌فروش کنسول ایکس باکس وان ایکس بودیم. حال امشب هم قرار است شاهد یک کنفرانس دیگر باشیم و این بار نوبت الکترونیک آرتز است تا اطلاعاتی از جدید‌ترین ساخته‌هایش به اشتراک بگذارید. کنفرانس الکترونیک آرتز، ساعت ۲۱ به وقت ایران برگزار خواهد شد و پیش‌تر اعلام شده که یک تریلر جدید از بازی فیفا 18 در آن منتشر خواهد شد. 

البته قطعا فیفا 18 تنها بازی حاضر در کنفرانس EA نخواهد بود و احتمالا شاهد اطلاعات و تریلر‌هایی از دیگر بازی‌های این شرکت شامل Star Wars Battlefront 2، Need for Speed Payback یا دیگر بازی‌های ورزشی از جمله NHL 18 و NBA Live 18 نیز خواهیم بود. سال گذشته الکترونیک آرتز بخش زیادی از کنفرانس خود را به بازی فیفا اختصاص داده بود و بخش‌های مختلف این بازی را در گیمزکام ۲۰۱۷ معرفی کرد و باید منتظر ماند و دید که آیا امسال هم شاهد چنین اقدامی خواهیم بود یا خیر. 

به هر حال کنفرانس EA ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد و زومجی نیز مانند کنفرانس مایکروسافت، آن را به صورت زنده و در قالب لایو بلاگ پوشش خواهد داد. همچنین شما قادر خواهید بود تمامی اخبار و اطلاعات منتشر‌شده در این کنفرانس را در سایت زومجی و کانال تلگرام زومجی مشاهده کنید.

صفحه بصورت خودکار بروز می‌شود / نیازی به رفرش کردن صفحه نیست.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده