نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

تریلر آخرین قسمت از فصل هفتم سریال Game Of Thrones منتشر شد

شبکه HBO امروز تریلر پیش‌نمایش آخرین قسمت از فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت را منتشر کرد.

شبکه HBO امروز و پس از پایان پخش رسمی قسمت ششم از فصل هفتم سریال Game Of Thrones، تریلر پیش‌نمایش قسمت هفتم و نهایی این فصل را منتشر کرد. این تریلر با یک موسیقی پس‌زمینه‌ با تم ترسناک، چهره‌های جدی بسیاری از کاراکترهای سریال را نشان می‌دهد که در حال آماده شدن برای یک پایان حماسی هستند. اپیزود هفتم از فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت در تاریخ ۲۷ آگوست (یکشنبه، پنج شهریور) به صورت رسمی از شبکه HBO پخش خواهد شد.

اپیزود ششم از فصل هفتم که «آنسوی دیوار» نام داشت، شامل اتفاقات بسیار زیادی بود. اپیزود ششم شب گذشته به صروت رسمی از شبکه HBO پخش شد. سازندگان سریال یعنی Daniel Brett Weiss و David Benioff طی ویدیویی به نام «پشت صحنه» در رابطه با این قسمت صحبت‌هایی کرده‌اند. پیش از این نیز اخباری مبنی بر شروع فیلم‌برداری فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت در پاییز ۲۰۱۸ منتشر شده بود. البته شبکه HBO تاکنون خبر رسمی مبنی بر تاریخ شروع فیلم‌برداری این سریال منتشر نکرده است. فصل هشتم این سریال، با شش قسمت آخرین فصل این مجموعه خواهد بود.

چندی پیش نیز اعلام شد که قرار است پنج سریال فرعی بر اساس دنیای سریال ساخته شود، البته طبق اعلام HBO هیچ تضمینی وجود ندارد که این پنج سریال به مرحله‌ی پخش برسند.

شما می‌توانید تریلر قسمت هفتم فصل هفتم سریال Game of Thrones را در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو در سایت آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده