نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

توضیحات امید معلم درباره سینمای ایران و جشن حافظ

امید معلم، فرزند علی معلم، اخیرا توضیحاتی در مورد سینمای ایران و لزوم احترام گذاشتن به کلیت آن ارائه کرده است.

جشن حافظ چند روز پیش برگزار و جوایزی به برندگان در بخش‌های مختلف اعطا شد. این اولین سالی بود که جشن حافظ بدون حضور علی معلم برگزار می‌شد. حال در جدید‌ترین اخبار سینمای ایران، امید معلم، فرزند علی معلم، توضیحاتی در مورد سینمای ایران و جشن حافظ ارائه کرده که به شرح زیر است:

 سعی کردیم مراسم امسال با وجود اینکه نبودن پدر خیلی حس می‌شد، شکل غم‌انگیزی نداشته باشد و به مانند گذشته یک جشن باشد. در چند روزی که از هفدهمین جشن حافظ گذشته به نظرم لازم است یادآوری کنم که باید از قید و بندهای مرزهایی که بین هم داریم نسبت به اینکه فلانی بازیگره فلانی بازیگر نیست، فلانی سینماگره فلانی سینماگر نیست، خارج بشویم. هیچ جای دنیا سینما چندپاره نیست که یک بخشی بگوید من سینما هستم و به طرف مقابل بگوید سینما نیست. سینما یک کلیت است و باید به این کلیت احترام بگذاریم.

همچنین آذر معماریان، همسر علی معلم هم توضیحاتی ارائه کرده است:

خیلی متاسفم که امسال همسر عزیزم علی معلم حضور فیزیکی‌اش در میان ما نیست، اما می‌دانم که در روح و قلب همه هنرمندان ایران جا دارد و اسمش در تاریخ هنر این مملکت باقی می‌ماند. من اگر اینجا هستم به خاطر این است که همسرم هنرمندان را خیلی دوست داشت و این عشق را به ما هم منتقل کرد. ما امسال این جشن را برگزار کردیم، چون دوست داشتیم این جشن مستقل راهش را ادامه بدهد تا به صنعت سینمای ایران کمک کند.

آذر معماریان در پایان از اسپانسرهای جشن حافظ به خاطر حمایت از این جشن تشکر کرد.


منبع ایلنا
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده