// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۵

به زودی دموی بازی Pokken Tournament DX روی نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

در جریان توییت اخیر حساب کاربری پوکمون در توییتر، به زودی دموی رایگان بازی Pokken Tournament DX برای نینتندو سوییچ در دسترس قرار می‌گیرد.

معمولا عرضه‌ی یک دموی رایگان از بازی‌هایی که درآینده عرضه می‌شوند، می‌تواند یک پیش درآمد برای اشخاصی باشد که در خرید آن بازی شک و تردید دارند. از این‌رو در زمانی که دموی بازی را تجربه کنند، می‌توانند تصمیم بگیرند که آیا اثر مورد نظر را خریداری خواهند کرد یا نه. در همین راستا در جریان رویداد Pokemon World Championships اعلام شد که دموی بازی Pokken Tournament DX برای سوییچ عرضه خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر پوکمون، توییت جدیدی را ارسال کرده که در جریان آن نوشته شده که به زودی دموی بازی Pokken Tournament DX برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. متاسفانه تاریخ دقیق عرضه اعلام نشده ولی در زمان مورد نظر، کاربران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه eShop نینتندو، این دمو را دانلود کنند.

بازی Pokken Tournament DX یکی دیگر از بازی‌های کنسول نینتندو Wii U است که برای نینتندو سوییچ در تاریخ ۳۱ شهریور ماه (۲۲ سپتامبر) عرضه خواهد شد. این بازی توسط کمپانی باندای نامکو توسعه داده شده است و هر ۱۶ شخصیت قابل بازی نسخه‌ی اولیه‌ی خود را در اختیار دارد و علاوه‌‌بر آن، پنج شخصیت جدید نیز پا fi دنیای بازی خواهند گذاشت.

همچنین بعضی از قسمت‌های بخش آنلاین بازی برای اشخاصی است حق اشتراک سرویس پولی نینتندو برای بازی‌های آنلاین را خریداری کرده باشند. البته تا سال ۲۰۱۸، این سرویس در دسترس قرار نمی‌گیرد و می‌توانید رایگان از تمامی ویژگی‌های بازی استفاده کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده