نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

اطلاعاتی از داستان فیلم جدید اصغر فرهادی منتشر شد

اخیرا یک مجله اسپانیایی، اطلاعاتی از داستان فیلم جدید اصغر فرهادی که با نام «همه می‌دانند» در IMDB ثبت شده، ارائه کرده است. 

اصغر فرهادی، کارگردان مطرح ایرانی که چند فیلم ایرانی از جمله فروشنده و جدایی نادر از سیمین را ساخته است، از مدت‌ها پیش اعلام کرده بود که قرار است این بار فیلمی در کشور اسپانیا و با بازی ستارگانی چون خاویر باردم، ریکاردو دارین و پنه‌لوپه کروز بسازد. حال در جدید‌ترین اخبار سینما، یک مجله اسپانیایی اطلاعاتی از داستان و بازیگران این فیلم ارائه کرده است. بر این اساس در این فیلم که با نام Todos lo saben (همه می‌دانند) در IMDB ثبت شده، بازیگرانی چون ادواردو فرناندس، خاویر کامارا و الویرا مینگس هم ایفای نقش خواهند کرد. 

همچنین این مجله خلاصه‌ای از داستان فیلم را هم منتشر کرده که به شرح زیر است:

پنه لوپه کروز و ریکاردو دارین نقش یک زن و شوهر را بازی می‌کنند که در یک مراسم عروسی، دخترشان به یکباره ناپدید می‌شود. همه به دنبال دختر می‌گردند. در این میان خاویر باردم هم که از دوستان بسیار نزدیک این خانواده و صاحب تعدادی تاکستان است تلاش زیادی برای پیدا کردن این دختر می‌کند.

همچنین در دیگر اخبار مرتبط با فیلم جدید اصغر فرهادی، رسانه‌های اسپانیایی اعلام کرده‌اند که ساخت این فیلم از امروز (۳۰ مرداد) در شهر مادرید آغاز خواهد شد. البته این خبر هنوز رسما تایید نشده است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده