نویسنده: علیرضا قاسمی
// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

امکان عرضه Playerunknown's Battlegrounds برای پلی استیشن 4 وجود دارد

در نمایشگاه E3، مایکروسافت اعلام کرده بود که Playerunknown's Battlegrounds برای اولین بار برای ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

در طول مراسم مایکروسافت در نمایشگاه گیمزکام، این شرکت، مشارکت گسترده‌ی خود با شرکت بلوهول، توسعه دهنده‌ی بازی Playerunknown's Battlegrounds، اعلام کرد. بر این اساس، مایکروسافت، انتهای سال جاری میلادی، PUBG را در کنسول ایکس باکس وان منتشر خواهد کرد.  

ولی آیا ممکن است که این بازی در آینده برای پلی استیشن 4 هم منتشر شود؟ باید تا کسب اطلاعات بیشتر منظر ماند، اما به نظر می‌رسد که این ایده امکان‌پذیر باشد. در نمایشگاه E3، مایکروسافت اعلام کرده بود که Playerunknown's Battlegrounds برای اولین بار برای ایکس باکس وان عرضه خواهد شد و این بدین معنی است که انحصار به ایکس باکس وان ممکن است به صورت دائمی نباشد. 

در توئیتر، از مدیر اجتماعی PUBG پرسیده شد که آیا این بازی به صورت کامل در انحصار ایکس باکس وان است؟ اما او از پاسخ صریح به این پرسش طفره رفت و در عوض گفت که قرارداد همکاری بلوهول با مایکروسافت، به بلوهول این امکان را می‌دهد که PUBG را زودتر از زمانی که بلوهول به تنهایی می‌توانست، برای ایکس باکس وان عرضه کند. 

در این لحظه، چیز دیگری برای اعلام نداریم. ما سخت کار خواهیم کرد تا Playerunknown's Battlegrounds را زودتر از موعد مقرر برای ایکس باکس وان عرضه کنیم. 

چانگ هان کیم، مدیر اجرایی PUBG گفت:

همکاری با مایکروسافت، به ما این امکان را می‌دهد تا به توسعه‌ی بازی برای ایکس باکس وان، در کنار حفظ کیفیت این بازی، شتاب ببخشیم و همچنین دسترسی به منابع بازاریابی و فروش این شرکت، به ما این فرصت را می‌دهد تا به بازیکنان جدیدی در دنیای PlayerUnknown's Battlegrounds خوش‌آمد بگوییم.

یک سخنگو از شرکت بلوهول به گیم‌اسپات گفت که اکنون زود است تا درباره‌ی برنامه‌ها برای عرضه‌ی Playerunknown's Battlegrounds در دیگر کنسول‌ها علاوه بر ایکس باکس وان، صحبت کنیم. 

در این لحظه، تیم توسعه دهنده‌ی بلوهول، بر روی عرضه‌ی Playerunknown's Battlegrounds در ایکس باکس وان و ادامه‌ی توسعه‌ی این بازی در پی سی تمرکز کرده است. در حال حاضر برنامه‌ای برای توسعه‌ی این بازی برای دیگر پلتفرم‌ها نداریم. 

Battlegrounds اسفندماه سال گذشته از طریق Early Access استیم، برای پی سی منتشر شد. از آن زمان پیشرفت قابل توجهی کرده و تاکنون ۸ میلیون نسخه از این بازی فروخته شده است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده