// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۰

تریلر جدید بازی شهرسازی Surviving Mars در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017

کمپانی پارادوکس در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017 تریلر جدیدی از بازی شهرسازی Survivng Mars منتشر کرد که گیم‌پلی این بازی را نشان می‌دهد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی پیرامون کنفرانس خبری مایکروسافت در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017، کمپانی پارادوکس اینتراکتیو تریلر جدیدی از پروژه شهر‌سازی خود یعنی بازی Survivng Mars منتشر کرد که گیم‌پلی این بازی شبیه‌ساز شهرسازی را نمایش می‌دهد.

بازی مذکور که استودیو Haemimont توسعه آن را بر عهده گرفته است خرداد ماه گذشته با انتشار تریلری معرفی شد و شباهت زیادی به بازی Cities: Skylines دارد. همانطور که از نام بازی پیداست کاربران در این بازی به ساخت‌و‌ساز شهر در سیاره مریخ می‌پردازند و به دلیل اینکه منابع این سیاره غریب به نظر می‌رسد، این بازی می‌تواند حس‌و‌حال یک روند حالت بقا را به کاربران انتقال دهد.

کمپانی پارادوکس اعلام کرد که قرار است بازی مذکور در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی برای پلتفرم‌های  ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  پی سی، مک و لینوکس منتشر شود. در ادامه می‌توانید تریلر گیمز‌کام 2017 بازی Surviving Mars را تماشا کنید و اگر از طرفداران سری بازی‌های شهر‌سازی هستید نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع ZoomG
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده