// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۲۰

اطلاعات پیش خرید کنسول ایکس باکس وان ایکس باندل پروژه اسکورپیو [گیمزکام 2017]

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017 و کنفرانس خبری مایکروسافت، اطلاعات پیش خرید باندل پروژه اسکورپیو ایکس‌باکس وان ایکس منتشر شد.

قبل از شروع نمایشگاه گیمزکام 2017 و کنفرانس مایکروسافت، اعلام شده بود که در جریان این کنفرانس اطلاعات پیش خرید ایکس‌باکس وان ایکس منتشر خواهد شد و همچنین باندل پروژه اسکورپیو برای این کنسول در نظر گرفته شده که بسیار محدود خواهد بود.

حال طبق اخبار کنسول‌های بازی، در این نمایشگاه و کنفرانس خبری مایکروسافت، اطلاعات پیش خرید کنسول ایکس‌باکس وان ایکس و همچنین باندل این کنسول در دسترس قرار گرفت. براساس اطلاعات منتشر شده،  هم‌اکنون علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه‌ی این باندل در سایت مایکروسافت یا خرده‌فروشی‌هایی که آن را موجود خواهند کرد، باندل پروژه اسکورپیو ایکس‌باکس وان ایکس را پیش خرید کنند.

باندل پروژه اسکورپیو، از نظر طراحی تفاوت‌هایی با ایکس‌باکس وان ایکس دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به حک شدن نام اسکورپیو روی کنسول اشاره کرد. همچنین پیش خرید کنسول ایکس‌باکس وان ایکس نیز در دسترس قرار گرفت و می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی مایکروسافت، با پرداخت ۴۹۹ دلار آن را پیش خرید کنید.

کنسول ایکس‌باکس وان ایکس در تاریخ ۱۷ آبان ماه (هفت نوامبر) عرضه خواهد شد و در روز عرضه بازی‌های بسیاری از قابلیت این کنسول استفاده خواهند کرد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده